„Klaipėdos nafta“ skelbia naują centrinės būstinės rangovo konkursą

Valstybės valdoma suskystinųjų gamtinių dujų ir naftos terminalų operatorė „Klaipėdos nafta“ paskelbė naują centrinės būstinės rangovo konkursą. Pasiūlymų jam laukiama iki spalio 12 dienos.
„Klaipėdos naftos“ vizualizacija
„Klaipėdos naftos“ vizualizacija / „Klaipėdos naftos“ nuotr.

„Sulaukėme didelio potencialių rangovų susidomėjimo, tačiau atsižvelgę į gautas užklausas, papildomai įvertinę kvalifikacinius reikalavimus bei siekdami užtikrinti dar didesnę konkurenciją, nusprendėme skelbti naują pirkimą“, – BNS sakė bendrovės komunikacijos vadovė Orinta Barkauskaitė.

Pirmadienį paskelbtas konkursas vyksta derybų, į kurias kviečiama iš anksto, būdu. Tačiau, anot O. Barkauskaitės, konkursui pasiūlymus gali teikti visi tiekėjai.

„Sprendimo dėl pirkimo nutraukimo metu dar nebuvo sulaukta nė vieno pasiūlymo. Šiuo metu pasiūlymus teikti gali visi kvalifikacinius reikalavimus atitinkantys rangovai“, – sakė ji.

Konkurso laimėtojas vietoj sporto salės Burių gatvėje turės pastatyti penkių aukštų, beveik 2,4 tūkst. kv. metrų ploto pastatą bei beveik 100 vietų automobilių aikštelę. Pastate galės dirbti iki 140 žmonių.

Pirmąjį konkursą „Klaipėdos nafta“ paskelbė rugsėjo pradžioje, o nutraukė rugsėjo 21-ąją, nes turėjo pa tikslinti kvalifikacijos reikalavimus.

Įmonė preliminariai tikisi rangovą išsirinkti iki metų pabaigos, o kitąmet pradėti statybas. Kiek į jas bus investuojama, neatskleidžiama.

Šiuo metu bendrovės darbuotojai Klaipėdoje dirba dviejuose biuruose, kurių vieną „Klaipėdos nafta“ nuomojasi iš Centrinio Klaipėdos terminalo.

1993 metais pastatytoje sporto salėje buvo įsikūręs badmintono sporto klubas. Ją „Klaipėdos nafta“ perėmė 2017 metais iš miesto savivaldybės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis