Prekybos miestelis statomas dvejuose, 110 tūkst. kv. m ploto sklypuose, o bendras parduotuvių plotas sieks 21,5 tūkst. kv metrų. Numatomas plotas pirmajame etape – 13,5 tūkst. kv. m. Čia atsidarys apie 70 prekės ženklų drabužių, batų, aksesuarų parduotuvių, keletas kavinių bei restoranų, taip pat ir vaikų žaidimų zona.
„Ilgą laiką įvairesnių prabangos prekės ženklų gaminių buvo galima įsigyti daugiausia Vakarų Europos šalyse. Mados gerbėjai tose šalyse yra įpratę keliauti tūkstančius kilometrų, siekdami savo tikslo – rasti vietą, kur gražiausi drabužiai, stilingiausi batai ir prabangūs aksesuarai parduodami už priimtiną kainą“, – pranešime cituojama projekto „Via Jurmala Outlet Village“ vadovė Viktorija Beatričė Radzevičienė.
Pasak jos, pagrindinis šio projekto tikslas – užpildyti tuščią nišą Baltijos šalyse. Jo statybas finansuoja Latvijos bankas „Rietumu“.
„Outlet“ miestelį sudaro atskiros firminių drabužių, batų ir aksesuarų išparduotuvės („outletai“). Įprastai čia parduodamos praėjusio sezono kolekcijų prekės, tačiau Rygoje statomame „outlet“ miestelyje bus galima rasti ir bazinį „outlet“ kolekcijų asortimentą.
Antrajame sklype vystomų statybų dalies užbaigimas ir viso prekybos miestelio „Via Jurmala Outlet Village“ atidarymas planuojamas 2021 metais. Bendras parduotuvių skaičius tuomet išaugs iki 90.
Šiuo metu artimiausi tokio pobūdžio prekybos centrai yra Stokholme, Sankt Peterburge ir Maskvoje.