Registrų centro duomenimis, šių metų kovo 27 dieną „Lidl Lietuva“ sudarė pirkimo-pardavimo sutartį ir įsigijo pastatą, esantį Jonavos g. 40. Tiesa, nuosavybės teisė dar nėra įregistruota. Žemė po juo priklauso Lietuvos Respublikai ir yra nuomojama.
Vietoje „Undinės“ – „Lidl“
Portalo „Kas vyksta Kaune“ šaltinių duomenimis, jau yra parengtas pastato pritaikymo parduotuvės funkcijoms projektas ir greitai gali prasidėti statybos. Ar pastatas bus griaunamas, kol kas neaišku, tačiau iki šiol „Lidl“ visada statydavo naujus, pagal tarptautinę „BREEM“ sistemą sertifikuotus pastatus.
„Lidl“ komunikacijos vadovas Valdas Lopeta 15min apie plėtros planus daug nekomentavo.
„Nauja parduotuvė šiuo metu statoma Juozapavičiaus pr., tačiau konkrečios atidarymo datos dar nėra. Kitų su plėtros planais susijusių klausimų komentuoti negalime“, – raštu atsakė jis.
„Maxima“ konkurencijos nebijo
15min primena, kad prekybos tinklas „Maxima“ perėmė iš Lietuvos pasitraukusios „Prismos“ parduotuvę Jonavos gatvėje ir planuoja čia atidaryti pirmą Kaune visą parą veikiančią tinklo parduotuvę.
„Per 25-erius gyvavimo metus esame įpratę veikti dinamiškoje konkurencinėje aplinkoje, kur pirkėjai turi dideles galimybes rinktis, tad didžiausią dėmesį skiriame klientų poreikiams pildyti“, – 15min raštu atsiųstame komentare tikino „Maximos“ prekybos departamento direktorė Lina Trinkūnienė.
Jos teigimu, į pastato, esančio Kauno Jonavos gatvėje, atnaujinimą planuojama investuoti 2,5 mln. eurų.
Kauno centre atsidarysianti „Maxima XX“ formato parduotuvė sieks apie 3 tūkst. kv. metrų prekybos ploto, čia turėtų būti sukurta apie 100 naujų darbo vietų. Ji turėtų būti atidaryta iki didžiųjų švenčių ir tai bus 25-oji parduotuvė mieste.
Pricer.lt: „Maximos“ „arkliukas“ – akcijos
Pricer.lt įkūrėjas ir akcininkas Arūnas Vizickas 15min teigė, kad iš pradžių, tik atidarius naują „Lidl“ parduotuvę Jonavos gatvėje, tarp dviejų parduotuvių turėtų užvirti kova dėl kainų konkretiems produktams. Vėliau konkurencija turėtų stabilizuotis.
„Iš situacijų, kur „Lidl“ ir „Maxima“ yra šalia, galima pasakyti, kad tarp jų pradeda vykti tam tikra kova viduje. „Lidl“ laiko standartines kainas, bet „Maxima“ turi fondą akcijoms, kiekviena parduotuvė gali savo nuožiūra tuo fondu disponuoti. Dažniausiai ta konkurencinė kova vyksta nustatant kainas tam tikriems produktams. Pradiniame etape bus bandymas įsitvirtinti ir patraukti kauniečių dėmesį. Po to, turbūt, nusistovės ir žmonės eis iš įpročio į tą parduotuvę, kuri jiems labiau patinka, arba eis dėl akcijų į vieną parduotuvę, o likusius produktus nusipirks kitur“, – svarstė jis.
Anot pašnekovo, stebint situaciją rinkoje galima daryti išvadą, kad „Lidl“ taikosi į „Maximos“ klientus.
„Maximos“ pirkėjai reaguoja ir eina, tačiau, nusipirkę „Lidl“ bazinius produktus, keliauja į kitą parduotuvę nusipirkti, ko jiems trūksta iš to, ką jie priprato pirkti“, – tikino A.Vizickas.
Pricer.lt vadovo nuomone, Vokietijos prekybos tinklo plėtra šiuo metu sulėtėjusi ir praėjusių metų pabaigoje skelbti duomenys, kad „Lild“ nusigriebė 10 proc. rinkos, turėtų būti vis dar aktualūs.
„Dabartinė plėtra nėra didelė ir šiuo metu turėtume turėti tą pati procentą. Kad rinkos dalis padidėtų, jiems reikėtų gerokai daugiau parduotuvių“, – tikino A.Vizickas.
„Undinėje“ veikia muzikinis klubas, viskio baras, biliardas, stalo tenisas, pirtis, vaikų akademija, klubas, sporto salė, vaikų dainavimo mokykla, įrašų studija, fotostudija, tatuiruočių studija, įmonės ir organizacijos.
Šiuo metu tinklui Lietuvoje priklauso 30 parduotuvių, Kaune – 5. Taip pat Kaune planuojama statyti naują parduotuvę Juozapavičiaus gatvėje.