Pasak „MAAS Aviation“ generalinio direktoriaus Timothy Hugh McDougaldo, Kaunas pasirinktas, nes Lietuvos valdžios institucijos norėjo į šalį pritraukti naują pramonės šaką, be to, su Airijos įmone sutiko bendradarbiauti orlaivių aptarnavimo bendrovė „FL Technics“.
Pernai rudenį įmonė skelbė, kad 7 tūkst. kv. metrų ploto angare planuojama sukurti 50–80 darbo vietų, jame vienu metu bus galima dažyti du orlaivius. Ateityje įmonė planuoja jį padidinti, kad tilptų daugiau orlaivių.
Kauno oro uosto vadovas Karoliso Matulaitis pernai gegužę teigė, jog pastačius dvejų dalių angarą bus sukurta daugiau nei 400 aukštos kvalifikacijos darbo vietų, o oro uoste vienu metu galės būti tvarkoma 11 keleivinių lėktuvų, tikėtina, „Airbus A320“ ir „Boeing B737“, kurie dažniausiai skraido į Lietuvą.
Kauno oro uoste veikia Airijos oro bendrovė „Ryanair“, taip pat lėktuvų aptarnavimo įmonės „FL Technics“, „DOT“ „Aviabaltika“ ir „OS Technics“.
37 metus veikianti „MAAS Aviation“ turi bazių Europoje bei Jungtinėse Amerikos Valstijose. Per metus jose perdažoma vidutiniškai 300 orlaivių.