Milijoną investavę Kauno verslininkai klientus vilios nemokama kava

Ketvirtadienio vakarą Kaune, Laisvės alėjoje, atidarytas biurų pastas „Happspace bankas“. 120 darbo vietų pastato rekonstrukcija truko dešimt mėnesių ir atsiėjo apie milijoną eurų.
„Happspace“ atidarymas Kaune
„Happspace“ atidarymas Kaune / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Pastatas, kuriame įsikūrė „Happspace“, skaičiuoja daugiau kaip šimtmetį. Lig šiol jis buvo rekonstruotas ne vieną kartą, kiekvienas iš keturių aukštų – skirtingas. Pastate užaugo rašytojas Markas Zingeris. Jame kažkada veikė net du bankai. Dėl to verslininkai erdvėms suteikė simbolinį „banko“ vardą.

Dešimt mėnesių trukusios rekonstrukcijos metu daugiau kaip mėnesį teko sugaišti ardant pastate buvusį seifą.

„Trys žmonės 32 dienas griovė tą seifą, sudegino net kelis perforatorius. Seifo sienos buvo metro storio“, – sakė verslininkas Algirdas Pukis.

Anksčiau ketvirtame pastato aukšte buvo įrengtos dokumentų saugyklos. Projektuojant buvo atvertos sienos ir atrasta erdvė į trečią pastato aukštą. Valdytojai nusprendė nepaslėpti tos erdvės ir ją skirs meninėms instaliacijoms.

„Bankas“ veiks 24 valandas. Pasak pastato savininkų, naktimis dažniausiai dirba architektai ir žurnalistai. O kad netrūktų energijos – vaišinami nemokama kava.

Ateityje pirmame aukšte įsikurs kavinė.

Trečdalį pastato užima bendros erdvės – dalijimuisi idėjomis, susitikimams, poilsio ir laisvalaikio zonos, taip pat bendra virtuvė, konferencijų salės. Kiti du trečdaliai skirti nedidelėms įmonėms ar darbo grupėms ir yra suskirstyti uždaromis zonomis.

Anot „Happspace“ vadovės Astos Barišauskaitės, rinktis juos kaip alternatyvą įprastiems biurams skatina ne tik paties bendradarbystės koncepto patrauklumas, bet ir apčiuopiama nauda – didelė dalis patogumų, kurie nuomojantis patalpas kainuotų atskirai, čia yra įtraukti į fiksuotą mėnesio narystės kainą. „Šiuolaikiška įmonė – tai ne tik skoningas interjeras ir prestižinė biuro lokacija. Turbūt labiausiai progresyvų verslą apibūdina efektyvumas ir gebėjimas optimizuoti viską, kas nėra pagrindinė įmonės veikla ir tiesiogiai neprisideda prie pajamų. Tokios smulkios, tačiau kiekvienam biurui aktualios funkcijos kaip reguliari kavos aparato priežiūra, pupelių užsakymas, spausdintuvo dažų ir popieriaus atsargų papildymas eikvoja laiką, o co-working centre tuo rūpintis patiems nereikia.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis