„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

NT plėtotojai perskirsto reklamos lėšas

Nekilnojamojo turto (NT) sektoriaus išlaidos reklamai pernai sudarė 16,75 proc. visų Lietuvoje reklamai skirtų lėšų. Per trejus metus NT sektoriaus dalis reklamos rinkoje smuko perpus – 2014 metais jos sudarė beveik 33 proc., rašo „Verslo žinios“.
Vilniaus Kalvarijų gatvėje statomi daugiabučiai namai
Nauji daugiabučiai / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Pernai reklamai išleidome apie 20 proc. mažiau nei 2015 mmetais. Mes reklamos kaštus daugiau ar mažiau planuojame pagal tai, kaip sekasi butų pardavimai. Praėję metai NT plėtotojams buvo labai sėkmingi, tad išlaidas reklamai mažinome ir paskirstėme labai tikslingai, reklamavomės patikrintuose kanaluose, kurie mums pasiteisina“, – teigė „Realco“ atstovė Kristina Grubliauskaitė-Svitojė.

„Kantar TNS“ duomenimis, „Realco“ butų ir biurų projektų reklamai pernai išleido daugiausia iš visų NT segmento įmonių. Už jos rikiavosi NT plėtros bendrovės „Eika“ ir „Hanner“. Visos trys bendrovės pernai pardavė daugiausia butų – joms teko maždaug po dešimtadalį naujų butų pardavimų 2016 metais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų