„Panorama“ planuoja atnaujinti interjerą, svarsto apie plėtrą

Pernai daugiau nei dešimtadaliu sumažinęs apyvartą ir patyręs nuostolių Vilniaus prekybos centras „Panorama“ planuoja atsinaujinti – šiemet bus baigtas rengti vidaus interjero atnaujinimo projektas ir pradėti remonto darbai. Be to, kitais metais bus vertinamos „Panoramos“ plėtros galimybės.
Prekybos centras „Panorama“, sušvelninus karantiną
Prekybos centras „Panorama“, sušvelninus karantiną / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Panoramos“ vadovė Birutė Kalanovaitė sako, kad skandinavų architektų komanda sukūrė modernaus, stilingo ir patogesnio prekybos centro viziją.

„Ji atlieps modernaus miestiečio poreikius, leis dar efektyviau išnaudoti prekybos centro erdves ir kvies mėgautis patraukliomis lauko erdvėmis“, – BNS sakė ji.

Pasak B.Kalanovaitės, prieš 13 metų atidaryta „Panorama“ iki šiol nebuvo atnaujinta.

Be to, anot jos, šiemet ketinama baigti žemės sklypų detaliojo plano rengimą – tuomet bus skaičiuojamos ir vertinamos būsimos verslo plėtros galimybės: „Jas galutinai planuojame įsivertinti 2022 metais“.

B.Kalanovaitės teigimu, pandemija smarkiai supurtė rinką ir padarė didelę įtaką prekybos bei maitinimo sektoriams – pakito pirkėjų srautas, augo vidutinis pirkinių krepšelis.

„Bendras srautas bei apsilankymų dažnis išliko mažesni, palyginti su ikipandeminiais 2019-aisiais, pastebime kintančius apsipirkimo įpročius (...). Vidutinis lankytojas išleidžia daugiau, apsiperka daugiau prekybos vietų“, – aiškino B.Kalanovaitė.

Registrų centro duomenimis, „Panoramos“ valdytoja apyvartą pernai sumažino 13 proc. iki 14,37 mln. eurų ir patyrė 2,5 mln. eurų grynųjų nuostolių.

Bendrovės akcijos priklauso Estijos kompanijoms „Kapitel“ ir „Tristafan“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis