„Naujas verslo centras Rinktinės g. 52. Stovėjimo vietos numatytos tiesiai ant šaligatvio. Gerai padirbėta (angl. – well done), savivaldybe“, – ironizavo vienas internautų.
Vis dėlto Vilniaus vyr. architektas Mindaugas Pakalnis atšauna, kad kol kas savivaldybė čia niekuo dėta.
„Šitų projektinių pasiūlymų savivaldybė nėra vertinusi ar juo labiau jiems pritarusi. Tai tik architektų pasiūlymo pristatymas visuomenei“, – feisbuke tvirtino jis.
M.Pakalnis paaiškino, kad savivaldybė netikrina projektų klaidų prieš viešinimą.
„Mes turim pareigą juos paviešinti. Ir viešinam. Mes tikrinsim po viešinimo. Mes tik patikrinam, ar visa medžiaga pateikta“, – teigė jis.
Iš tiesų viešas svarstymas numatytas rugsėjo 29 dieną.
15min kreipėsi į projektinius pasiūlymus parengusį projektuotoją Vladą Naujalį.
Architektas aiškino, kad automobilių stovėjimo vietos būtų įrengiamos vadovaujantis aktualaus – 2021-ųjų – Vilniaus bendrojo plano „Tekstinio reglamento“ 05, 09 punktais, t. y. automobiliai bus statomi įrengiant automobilių stovėjimo vietas tarp gatvių raudonųjų linijų, taip kompensuojant 09 punkte nurodytą draudimą.
Bendrojo plano punktai, kuriuos mini architektas:
- 05: objektui privalomas automobilių stovėjimo vietas, pagal savivaldybės nustatytą tvarką, leidžiama įrengti tarp gatvių raudonųjų linijų, taip kompensuojant pagal teisės aktus privalomas automobilių stovėjimo vietas, neįrengtas sklype. Šios vietos negali būti rezervuojamos, privalo būti bendro naudojimo, gali būti apmokestinamos;
- 09: Draudžiama įrengti automobilių stovėjimo vietas tarp gatvių raudonųjų linijų ir pastatų, išskyrus atvejus, kai rengiant vietovės lygmens kompleksinio teritorijų planavimo dokumentus numatomas kitoks automobilių stovėjimo vietų išdėstymas;
Pasak V.Naujalio, automobilių pastatymo vietose yra numatoma trinkelių danga.
„Šaligatvis pėstiesiems ir dviračiams, sujungtas su esamu šaligatviu, yra projektuojamas aktualaus sklypo rytinėje dalyje“, – paaiškino jis.