„Pinko“ žengia į Lietuvą – atidarys parduotuvę prekybos centre „Europa“

Italų mados gigantas „Pinko“ žengia į Lietuvą. Daugiau nei 250 firminių parduotuvių ir 1500 didmeninės prekybos vietų pasaulyje turintis prekės ženklas pasirašė sutartį su Vilniaus prekybos centru „Europa“, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Prekybos centras „Europa“
Prekybos centras „Europa“ / Asmeninio archyvo nuotr.

114,44 kv. m ploto parduotuvę „Europoje“ „Pinko“ atidarys birželio pradžioje. Parduotuvė įsikurs pirmajame prekybos centro aukšte. Tai – pirmoji „Pinko“ parduotuvė visoje Europoje, įrengta pagal naujausią prekės ženklo interjero konceptą.

„Nepaisant pandemijos įtakos tradicinės prekybos sektoriui, prekybos centras „Europa“ plečia partnerių ratą. Naujos „Pinko“ parduotuvės atidarymas sustiprins prekybos centre įsikūrusių prekės ženklų asortimentą ir užtikrins platesnį vartotojų pasirinkimą.

Tai vienas iš kelių prekės ženklų, su kuriais sutartis sudarėme per pirmąjį šių metų ketvirtį, galiojant prekybos centrų veiklos ribojimams. Džiaugiamės, kad nuomininkai palaiko „Europos“ rekonstrukcijos idėją ir laiko mūsų prekybos centrą prioritetu savo plėtrai“, – sako Eglė Juškienė, prekybos centro „Europa“ vadovė.

„Sprendimą žengti į Baltijos šalių regioną lėmė pasiekti rezultatai Rytų Europos rinkose, kur per pastarąjį penkmetį ne tik įsitvirtinome, bet ir demonstruojame greitą bei nuoseklų augimą“, – sako Pietro Negra, „Pinko“ įkūrėjas ir generalinis direktorius.

Dalis „Pinko“ parduotuvių įsikūrusios tokiose pasaulio prekybos vietose kaip Montenapoleone rajonas Milane, Soho rajonas Niujorke, Regent gatvė Londone ar Aoyama rajonas Tokijuje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis