Pirmas Lietuvoje „Marriott“ tinklo viešbutis duris atvers balandį: vaizdai prieš atidarymą

Balandį Vilniuje, buvusioje „Žalgirio“ stadiono teritorijoje, planuojama atverti pirmą Lietuvoje „Marriott“ tinklo viešbutį. Keturių žvaigždučių viešbutis pavadinimu „Courtyard by Marriott“ bus orientuotas į verslo klientus, tačiau tikimasi pritraukti ir turistų dėmesį.
„Marriott“ viešbutis Vilniuje
„Marriott“ viešbutis Vilniuje / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Viešbutyje sostinės Rinktinės gatvėje įrengti 199 kambariai ir beveik 250 vietų konferencijų centras. Iš viso į projektą nekilnojamojo turto plėtros bendrovė „Hanner“ investavo 20 mln. eurų.

„Liko nedaug darbų, kelių baldų nėra, nes sudegė sandėlis su mūsų baldais. Viešbutyje liko išvalyti plotus, pakabinti paveikslus. Sistemos buvo išbandytos, „Marriott“ inspektoriai mus jau įvertino. Turime dabar gauti Lietuvos institucijų leidimą, kas yra sunkiau, nei gauti leidimą iš Londono ir Frankfurto“, – trečiadienį viešbučio pristatyme sakė „Hanner“ valdybos pirmininkas Arvydas Avulis.

Įrengė lietuviai

Anot jo, viešbutis pastatytas ir įrengtas per 20 mėnesių. „Courtyard by Marriott“ bus skirtas verslo klasės klientams, tačiau tikimasi, kad čia apsistos ir turistai.

„Manome, kad turistams bus prieinama tiek kaina, tiek kokybė. Daug investicijų buvo skirta viešbučio architektūrai, samdėme dizaino architektus iš Londono, kad sukurtų viešbučio interjerą. Bus įdiegta mobilaus rakto sistema, svečiai galės kambarį atidaryti su telefonu, taip pat padarius elektroninę rezervaciją, nereikės eiti į registratūrą“, – apie naudojamas inovacijas pasakojo A.Avulis.

„Hanner“ valdybos pirmininko teigimu, įrenginėjant viešbutį stengtasi, kad kuo daugiau baldų ir apdailos medžiagų būtų tiektos lietuvių kompanijų. Tiesa, nebuvo lengva įtikinti „Marriott“ atstovus.

„Teko pakovoti dėl čiužinių, nes „Marriott“ nustato penkis patikimus pirkėjus ir iš jų reikia pirkti. Tačiau įtikinau „Marriott“, kad reikia čiužinius pirkti iš lietuvių. Tai nebuvo paprasta, nes tokioje didelėje mašinoje keisti ką nors beveik neįmanoma. „Padvaiskas ir ko“ kūrė tik „Marriott“ skirtus čiužinius, 199 kambarių baldus gamino ir montavo „Baltijos baldų klasterio“ bendrovės, lietuviai gamino ir veidrodžius, laiptus, akcentinius šviestuvus“, – kalbėjo jis.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Arvydas Avulis
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Arvydas Avulis

Teigiama, kad standartiniame dviviečiame kambaryje naktis turėtų kainuoti nuo 80 eurų.

G.Natkevičius: tai ambicingas ir drąsus projektas

Architektas Gintautas Natkevičius, kartu su komanda projektavęs viešbučio pastatą, konferencijoje sakė, kad statinio architektūra yra išskirtinė visame „Courtyard by Marriott“ ženklo kontekste.

„Tai sudėtingas ir greitai įvykdytas projektas, ambicingas ir drąsus. Šis viešbutis ir jo koncepcija mums buvo nauja patirtis. Esame suprojektavę ir pastatę daug biurų, bet viešbutis buvo pirmasis. Iš karto šovėme į tinklą su giliomis tradicijomis. Bet laimėjome konkursą ir viešbutis buvo kampinis taškas, nuo kurio viskas pradėta vystyti“, – trečiadienį kalbėjo G.Natkevičius.

Eriko Ovčarenko / 15min nuotr./Gintautas Natkevičius
Eriko Ovčarenko / 15min nuotr./Gintautas Natkevičius

Architektas, kaip ir A.Avulis, pabrėžė, kad su „Marriott“ tinklo vadovais teko derėtis norint įgyvendinti savus sprendimus. Dėl to čia bus įrengti ne tik lietuviški baldai, bet ir interjeras atkartos tradicinius šalies motyvus.

„Visame pasaulyje rasite vos vieną kitą šio ženklo viešbutį, kurio interjere vietoj tamsaus riešutmedžio būtų naudojamas šviesus medis. Šis interjeras, kurtas tarptautinės interjero dizainerių studijos „Scott Brownrigg“, pritaikytas būtent Lietuvai. Dominuojančių pastelinių jūros, gamtos, nugairintos pilkšvos medienos ir smėlio spalvų interjeras kaip švelnus pamušalas paminkština griežtoką ir vidui kontrastingą pastato architektūrą. Besižvalgantys po viešbutį pastebės ir subtiliai užmaskuotos lietuviškos simbolikos – kambarių paveiksluose galima atpažinti stilizuotą šiaudinių sodų grafiką, kilimuose įžvelgti tautinių ornamentų motyvų. Vilniuje turėsime unikalų interjerą ir tik kelis kartus pasaulyje jį pavyko pakeisti“, – žurnalistams sakė G.Natkevičius.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./„Marriott“ viešbutis Vilniuje
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./„Marriott“ viešbutis Vilniuje

Vienas iš penkiolikos Vilniuje

Sigita Rudzevičienė, „Courtyard by Marriott Vilnius City Center“ generalinė direktorė sakė, viešbutis išsiskirs ne tik architektūra ar interjeru, bet ir investicijomis į inovacijas.

„Courtyard by Marriott“ viešbučių siekis yra sukurti modernias, tačiau ne komplikuotas erdves savo svečiams dirbti, bendradarbiauti ir ilsėtis. Vilniaus viešbutis vienas pirmųjų pasauliniame tinkle turės mobilaus rakto sistemą. Tai reiškia, kad svečiai savo kambarius galės atrakinti telefonu. Taip pat viešbučio bendruomeninėse erdvėse bus sukurtos specialios darbo vietos su integruotais ekranais, skirtos interaktyviam darbui, susitikimams“, – pasakojo viešbučio vadovė.

Planuojama, jog viešbutis pirmuosius svečius priims jau balandžio pabaigoje, o gegužę tikimasi atvykstamojo turizmo piko. Iš viso viešbutyje bus sukurta 70 darbo vietų.

Iš viso „Marriott“ tinklas turi daugiau nei 6 tūkst. viešbučių visame pasaulyje. Skaičiuojama, kad 1 iš 15 pasaulio viešbučių yra „Marriott“ tinklo viešbutis.

„Courtyard by Marriott“ viešbutis bus atidarytas kvartale „Business Stadium“ (liet. „Verslo stadionas“), plėtojamame buvusio „Žalgirio“ stadiono teritorijoje. Teritorijoje planuojama įrengti viešąsias erdves, skverą, promenadą, daugiabučius, verslo centrus. Skvero ir promenados projektą kūrė ir įgyvendina pasaulinio garso kraštovaizdžio architektės Marthos Schwartz studija Londone. Bendros investicijos į kvartalą turėtų siekti daugiau nei 200 mln. eurų.

Planuojamas viešbutis Palangoje

Dar vienas „Marriott“ viešbutis planuojamas Palangoje, buvusio „Jūratės“ baseino vietoje.

Nekilnojamojo turto plėtros bendrovė „Vastint Lithuania“ ketina įrengti 173 numerių „Marriott“ viešbutį su „SPA Vilnius“ sveikatingumo centru, o statybos darbus pradėti 2018 metų antrąjį ketvirtį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis