Prieš kelerius metus netikėtai nurungusi garsius architektus bei architektūrinės firmas – Zaha Hadid, „Arup“, „3XN“, „Henning Larsen“ ir kt. – naujo Kopenhagos tilto konkursą gana netikėtai laimėjo palyginti mažai žinoma firma „Studio Bednarski“. Laimėti jai padėjo iki tol tiltų statyboje nenaudotos slankiojančios technologijos idėja, kuri tilto veikimą paverstų originalia patirtimi. Architektai statinį projektavo it naują Kopenhagos viešąją erdvę.
Kartu su firmos „Flint & Neill“ konstruktoriais suprojektuotas Kopenhagos naujasis tiltas yra 180 m ilgio ir 50 m pločio. Kai jis atidarytas navigacijai, pėstieji gali mėgautis kanalo bei laivų vaizdais ar stebėti tilto veikimą nuo įrengtų specialių skulptūriškų platformų.
Itin subtiliai sklandžiai veikiančio mechanizmo dėka atrodo, tarsi tilto slankiojanti dalis sklęstų erdvėje. Beje, tilto plieniniai segmentai buvo pagaminti Lenkijoje ir atplukdyti į Daniją.
Kopenhagos naujasis tiltas iš karto tapo ne vien svarbus pėsčiųjų ir dviratininkų judėjimui, bet ir populiaria susitikimų vieta. Architektai sukūrė naujas viešąsias vietas tiek kanalo pakrantėse, tiek ir ant paties tilto.
Jie taip pat pasistengė, kad šis statinys kuo mažiau paveiktų istorinį vietos kraštovaizdį bei neužstotų panoramų su Operos teatru. Toks miesto kūrimo pobūdis Kopenhagoje turi gilias tradicijas. Gal todėl šis tiltas yra greičiau nauja miesto urbanistinė erdvė nei tiesiog infrastruktūros objektas.