Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Prekybos centro „Europa“ maisto aikštėje – 10 restoranų, investicijos sieks 1,2 mln. eurų

Vilniaus prekybos centre „Europa“ bus atidaryta maisto aikštė su integruota kulinarijos erdve. Į laisvalaikio ir restoranų zonos pirmajame aukšte įrengimą bei prekybos centro vidaus interjero atnaujinimo sprendimus planuojama investuoti 3 mln. eurų. Beveik 800 kv. m aikštės plote įsikurs 10 skirtingo asortimento restoranų. Naujoji maisto aikštė – prasidėjusio „Europos“ atnaujinimo dalis, įgyvendinamo siekiant prisitaikyti prie centrinio miesto verslo rajono poreikių ir vartotojų įpročių, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Prekybos centras „Europa“
Prekybos centras „Europa“ / Asmeninio archyvo nuotr.

Aikštės atidarymas planuojamas paskutinį šių metų ketvirtį, įpusėjus prekybos centro atnaujinimui. Šiuo metu vyksta būsimos maisto aikštės patalpų atnaujinimo darbai, prasideda maisto tiekėjų atranka. Aikštės valdytoja – plačią patirtį prekybos centrų ir viešojo maitinimo koncepcijų vystymo srityje turinti bendrovė „Sapus“.

„Maisto aikštės koncepciją kūrėme atsižvelgdami į aplink prekybos centrą įsikūrusių verslo centrų darbuotojų poreikius – vos kelių minučių atstumu pėsčiomis čia dirba apie 30 tūkst. žmonių. Maisto aikštėje vienu metu galės lankytis 300 svečių, tačiau numatytos galimybės lankytojams pasiskirstyti ir rasti papildomas vietas ir kitose prekybos centro erdvėse“, – sako Aurimas Namajuška, „Sapus“ vadovaujantis partneris.

Pasak A.Namajuškos, maisto aikštės populiarėja visame pasaulyje dėl dinamiškos aplinkos ir atsinaujinančio asortimento. Prekybos centre „Europa“ maisto aikštėje bus siekiama pasiūlyti kokybišką, pomėgius atliepiantį meniu, planuojamos Meksikos, Pietų Azijos, Japonijos, Italijos, Viduržemio jūros regiono virtuvės, lankytojai taip pat taip galės rasti sveiko maisto, vegetariškus patiekalus, specializuotus dienos pietų restoranus. Pagrindinio lankytojų srauto tikimasi dienos metu, todėl renkant restoranus daug dėmesio kreipiama į aptarnavimo greitį ir asortimento aktualumą. Tačiau erdvė bus pritaikyta užsukti ir po darbo valandų – specialiai tam numatyta dengta nauja terasa su poilsio zona.

Socializacijai ir išskirtiniams potyriams maisto aikštėje suplanuota mobili „pop-up“ kulinarijos erdvė, skirta renginiams ir trumpalaikei nuomai. Veikimo principu ši erdvė primins kulinarijos studiją, kurioje savo jėgas maisto ruošoje galės išmėginti kiekvienas norintis. Maisto aikštėje taip pat vyks kulinariniai, kviestinių šefų renginiai, degustacijos.

Prekybos centro „Europa“ vadovės Eglės Juškienės teigimu, maisto aikštės projektas integruotas į atsinaujinančio prekybos centro viziją, kurioje dominuoja funkcionalumas, lankytojų patogumas ir įvairiapusis poreikių tenkinimas.

„Siekiame, kad atnaujinta „Europa“ būtų patrauklus centras aplink įsikūrusių įmonių ir organizacijų darbuotojams, o maisto aikštė – vienas pagrindinių traukos objektų. Kurdami naują koncepciją, trynėme ribas tarp prekybos centro ir maisto aikštės siekiant užtikrinti jų sinergiją, taip pat didesnį erdvės pojūtį, funkcionalumą ir patogumą, papildomus pasirinkimus lankytojams“, – sako E.Juškienė.

Bendrovė „Sapus“ – prekybos centrų ir viešojo maitinimo koncepcijų vystymo profesionalai, šioje srityje sukaupę tarptautinę daugiau nei 20-ies metų patirtį ir aktyviai veikiantys Baltijos šalių, Vakarų Europos ir Rytų rinkose. Tarp „Sapus“ klientų – „Northern Horizon“ fondas, bendrovės „Infortar“, „EuroEstates“, „Grinvest“, „Vakarų medienos grupė“ ir kitos.

Baigti „Europos“ atnaujinimą planuojama pirmąjį 2022 m. pusmetį. Visą rekonstrukcijos laikotarpį prekybos centras nenutraukiamai veiks ir bus atviras lankytojams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos