„Registravome naują prekinį ženklą Kalėdiniam laikotarpiui, tai mūsų Kalėdinės kampanijos dalis. Daugiau informacijos suteiksime netrukus“, – 15min sakė „Panorama“ rinkodaros vadovė Vilma Banienė.
Vėliau atsiųstame pranešime spaudai ji tikino, kad „Panorama“ į „Dovanoramą“ transformuosis naktį iš ketvirtadienio į penktadienį.
„Pastebime, kad lankytojai nori įsigyti įvairių dovanų, todėl savo ruožtu norime suteikti kuo didesnį pasirinkimą – nuo rankų darbo, iki komercinių prekių. Pasirinkimo laisvė mūsų lankytojams labai svarbi, todėl šiais metais tampame patogiu dovanų pirkimo tašku – senojo ir naujojo pavadinimo sąskambis tai ir atspindi. Mūsų žiniomis, tai pirmas kartas Baltijos šalyse, kai prekybos centras kalėdiniu laikotarpiu keičia prekės ženklą“, – pranešime cituojama V.Banienė.
Prekybos centro logotipas kalėdiniu laikotarpiu keisis visur. Teigiama, kad lauke teko permontuoti dalį pastato pavadinimo raidžių, o tam pasitelkta specialioji technika. Vienos šviečiančios raidės dydis – 3,5 m aukščio ir 2,3 m ilgio.
Kitą savaitę dviejuose prekybos centro aukštuose įsikurs kasmetinė kalėdinė mugė, kurioje bus galima įsigyti rankų darbo gaminių iš įvairių Lietuvos amatininkų.
„Mugė yra neatsiejama mūsų Kalėdų dalis. Ji bus tokia, kaip ir kasmet – su rankų darbo lietuvių gamintojų produkcija“, – sakė V.Banienė.
Centrinėje aikštėje sužaliuos 13 metrų aukščio eglė, prie kurios pirmą kartą įsikurs kalėdinis baras su įvairiais šiltais gėrimais. Iš viso kalėdiniu laikotarpiu „Dovanoramoje“ po vienu stogu – net 256 prekybos vietos.
Pasak V.Banienės, įprastų kalėdinių dovanų jau neužtenka – pirkėjai ieško ypatingų, išskirtinių idėjų, tad dovana iš tiesų gali tapti bet kas.
„Šiais laikais žmonės nori turėti laisvę ir didelį pasirinkimą dovanoms. Vieni ieško dovanos artimam žmogui, draugui, kurį puikiai pažįsta, kiti priešingai – suka galvą dėl dovanos partneriui, kolegai, apie kurį mažai ką težino“, – sako V.Banienė.
Rinkodaros vadovė pažymi, kad pasibaigus šventiniam maratonui, „Dovanorama“ vėl taps „Panorama“.