Duomenys apie asmenų deklaruotas gyvenamąsias vietas kaupiama Registrų centro tvarkomame Gyventojų registre. Norint gauti pažymą apie deklaruotą gyvenamąją vietą reikia pateikti prašymą Registrų centrui. Tai padaryti galima keliais būdais:
- siunčiant prašymą ir asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopiją paštu, adresu Lvovo g. 25-101, 09320 Vilnius;
- siunčiant elektroniniu parašu pasirašytą prašymą el. paštu info@registrucentras.lt;
- nors karantino metu patartina vengti nebūtinų vizitų, tačiau užsakyti pažymą taip pat galima atvykus į Registrų centro klientų aptarnavimo padalinį, prieš tai užsiregistravus vizitui.
Išsiuntus prašymą įprastu ar elektroniniu paštu, kliento nurodytu el. pašto adresu bus išsiųsta išankstinio apmokėjimo sąskaitą, kurią apmokėjus bus pradėtas vykdyti užsakymas.
Prašyme svarbu nurodyti, kokiu būdu pageidaujama gauti išrašą: nurodytu adresu įprastu paštu, nurodytu el. pašto adresu (dokumentas pasirašomas kvalifikuotu e. parašu) ar pasirinktame klientų aptarnavimo padalinyje. Pasirinkus pastarąjį variantą būtina iš anksto užsiregistruoti vizitui į pasirinktą padalinį, o atvykus laikytis visų rekomendacijų dėl COVID-19 viruso prevencijos.
Prašyme taip pat galima nurodyti kelis asmenis, apie kurių deklaruotas gyvenamąsias vietas norima gauti pažymas. Užsakant kelias pažymas, formuojama viena išankstinė sąskaita už visas užsakytas paslaugas.
Įprasta tvarka Gyventojų registro pažyma apie deklaruotą gyvenamąją vietą parengiama per 20 darbo dienų, tačiau gali pasirinkti pažymą gauti skubos tvarka, t.y. per vieną darbo dieną.
Prašymo formą ir daugiau informacijos apie Gyventojų registro dokumentų išdavimą galima rasti Registrų centro interneto svetainėje.