Registrų centras primena: nuo šiandien vilniečiai aptarnaujami „Litexpo“

Nuo šiandien, rugsėjo 5 dienos, dėl pradėtos rekonstrukcijos didžiausias Registrų centro klientų aptarnavimo padalinys laikinai persikelia parodų ir kongresų centrą „Litexpo“, rašoma pranešime spaudai.
Registrų centro klientų aptarnavimo padalinio vizualizacija
Registrų centro klientų aptarnavimo padalinio vizualizacija / Registrų centro nuotr.

Registrų centrui tęsiant klientų aptarnavimo padalinių atnaujinimus visoje Lietuvoje siekiama gerinti klientų ir darbuotojų patirtis, kuria ergonomiškas darbo vietas bei patogesnį ir jaukesnį klientų aptarnavimą.

Pasak Registrų centro Rytų Lietuvos klientų aptarnavimo centro vadovė Jurgos Gudaitienės, didžiausias dėmesys atnaujinant padalinį bus skiriamas klientų patogumui ir darbuotojų darbo vietų ergonomikai. Vilniaus klientų aptarnavimo padalinyje kasdien apsilanko vidutiniškai apie 800 klientų.

Nuo šio pirmadienio, rugsėjo 5 dienos, Registrų centro Vilniaus klientų aptarnavimo padaliniui užsidarius rekonstrukcijai, Vilniaus klientai bus aptarnaujami Lietuvos parodų ir kongresų centre „Litexpo“ (Laisvės pr. 5), 5 salėje. Suplanuotus Vilniaus klientų aptarnavimo padalinio atnaujinimo darbus numatoma atlikti iki šių metų pabaigos.

Atnaujintas klientų aptarnavimo padalinys taps šviesesnis ir atviresnis, atsiras jaukios ir ergonomiškos darbo vietos bei klientų laukimo erdvės. Klientai galės pasinaudoti modernesne savitarnos erdve, atsiras galimybė dokumentus tvarkyti ir pateikti patogiai pasijungus asmeninį kompiuterį ar kitą įrenginį. Naujoje susitikimų erdvėje kartu su specialistais klientai galės aptarti užsakomų paslaugų procesą. Padalinio atnaujinimui planuojama skirti apie 750 tūkst. eurų.

Registrų centras turi klientų aptarnavimo padalinius 50-yje šalies savivaldybių. Per pastaruosius kelerius metus dalis jų buvo perkelti į naujas, modernesnes ir klientams patogesnes patalpas, esančias arčiau kitų gyventojams aktualių valstybės ar savivaldybių institucijų. Siekiant dar labiau pagerinti klientų aptarnavimo kokybę buvo sukurta nauja padalinių koncepcija, orientuota į klientų patirties gerinimą. Koncepcija remiasi 2019 metais atnaujintu įmonės prekės ženklu ir vizualiniu identitetu.

Be to, atsižvelgiant į gyventojų ir verslo poreikius Registrų centre buvo įdiegta patogi išankstinė vizito rezervacijos sistema, klientų patogumui pakoreguotas padalinių darbo laikas, didžiuosiuose padaliniuose įdiegta efektyvi eilių valdymo sistema.

Iki šiol jau atnaujinti ir jaukiai įrengti Marijampolės, Panevėžio ir Telšių klientų aptarnavimo padaliniai. Šiuo metu taip pat vyksta Utenos, Šiaulių ir Alytaus padalinių atnaujinimo darbai. Ateityje dar numatoma atnaujinti ir Kaune, Klaipėdoje ir Tauragėje esančius klientų aptarnavimo padalinius. Iš viso Registrų centro klientų aptarnavimo padalinių atnaujinimui numatyta maždaug 2 mln. eurų investicijų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis