Registrų centre vėl gedimas: notarai visoje Lietuvoje negalėjo aptarnauti klientų

Lietuvos notarų rūmai antradienį pranešė, kad dėl sutrikusių valstybinių registrų notarai negali aptarnauti klientų. Teigiama, kad nuo ryto neveikia Registrų centro valdomos duomenų bazės. Registrų centro atstovas Mindaugas Samkus pripažino, jog sistemoje buvo trumpalaikių gedimų.
Registrų centras
Registrų centras / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Šį rytą notarų biuruose vėl sutrikęs darbas, nusivylę klientai. Neveikia Nekilnojamojo turto sandorių viešoji elektroninė paslauga (NETSVEP), Areštų registras, kitos svarbios duomenų bazės ir paieška jose. Notarai negali planuoti savo darbo, klientai priversti laukti arba perkelti sandorius“, – feisbuke rašė Lietuvos notarų rūmų prezidentas, Klaipėdos notaras Marius Stračkaitis.

Pasak jo, notarų nusiskundimai nuo ankstyvo ryto pasiekia Notarų rūmus iš visų Lietuvos regionų, tiek mažų, tiek didelių notarų biurų.

Registrų centro atstovas Mindaugas Samkus LRT pripažino, kad gedimų yra, tačiau jis jų nesiejo su anksčiau nuo liūties nukentėjusia sistema. Beje, antradienio rytą Vilnių nuskalbė liūtis.

„Antradienį ryte prieš 9 val. buvo fiksuotas trumpalaikis sistemų sutrikimas. Pastebėjus jį, nedelsiant buvo perkrauti serveriai ir visos aplikacijos, ir maždaug po 30 min. visų paslaugų veikimas vėl buvo atstatytas“, – 15min atsiųstame komentare teigia M.Samkus.

15min primena, kad po liepos 20 dienos liūties Vilniuje, užliejus Registrų centro serverines, sutriko šios valstybės įmonės teikiamos paslaugos. Jos, centro teigimu, buvo atkurtos per kelias dienas, ilgiausiai, t.y. daugiau nei savaitę užtruko e.sveikatos sistemos atstatymas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų