Šaltis apima ir NT rinką: spalį Lietuvos gyventojai pirko mažiau butų ir namų

Po aktyvios rudens pradžios nekilnojamojo turto pirkėjai ilsėjosi, o labiausiai mažėjo būsto rinkos aktyvumas, skelbia Registrų centras. 
Naujosios Vilnios vaizdai
Naujosios Vilnios vaizdai / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Spalį iš viso parduota 10262 pastatų, patalpų ir žemės sklypų. Lyginant su rugsėju, bendras NT rinkos aktyvumas sumažėjo 6,4 proc., o su praėjusių metų spaliu – beveik 2,6 proc..

„Įtaką tokiems rezultatams padarė prekybos butais sulėtėjimas didžiuosiuose Lietuvos miestuose, išskyrus Kauną, kur butų parduota 5,1 proc. daugiau, nei rugsėjį. Nekilnojamojo turto rinkoje ryškus sezoniškumas, tad nepaisant sumažėjusių rinkos apsukų spalį, bei, tikėtina, lapkritį, metų pabaigoje galimas tradicinis aktyvumo augimas“, – rašoma Registrų centro pranešime.

Iš viso praėjusį mėnesį parduota 2995 butai – 8 proc. mažiau nei rugsėjį ir 1 proc. mažiau, nei pernykštį spalį. Panašios tendencijos stebėtos ir individualių namų rinkoje: spalį jų parduota 864 – tai 11,8 proc. mažiau nei rugsėjį, bet 11,6 proc. daugiau nei pernai spalį.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Vilniaus Kalvarijų gatvėje statomi daugiabučiai namai
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Vilniaus Kalvarijų gatvėje statomi daugiabučiai namai

„Lyginant su rudens pradžia, labiausia lėtėjo būsto rinka. Vietoje pastaraisiais metais šiam mėnesiui įprasto aktyvumo ūgtelėjimo individualių namų rinkoje, šis spalis labiau primena pernykštį“, – rašoma Registrų centro pranešime.

Padėtis žemės sklypų rinkoje – stabili ketvirtą mėnesį iš eilės. Spalį parduoti 4971 žemės sklypai – 1,7 proc. mažiau nei rugsėjį ir 1,9 proc. mažiau, nei pernai tuo pačiu laikotarpiu.

Per mėnesį taip pat parduoti 43 sodo nameliai arba 28,3 proc. mažiau nei rugsėjį ir 4,8 proc. daugiau nei prieš metus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis