Sostinėje iškils daugiabučiai su žaliuojančiomis terasomis ant stogo

Kitų metų antrąjį ketvirtį Vilniuje iškils daugiabučiai, ant kurių stogų bus įrengtos žaliuojančios terasos. Projektas yra trečiasis ir paskutinysis „Lighthouse“ gyvenvietės etapas, rašoma pranešime spaudai.
„Lighthouse“ projekto vizualizacija
„Lighthouse“ projekto vizualizacija

Gyvenvietę papildys nauji daugiabučiai su 265 butais. Projekto investicijos sieks 14 mln. eurų

Ant šių namų stogų bus įrengtos poilsio erdvės, skirtos gyventojams. Pietų Europos ar Skandinavijos šalyse jau kuris laikas vyrauja tradicija ant gyvenamųjų pastatų stogų įrengti poilsio erdves.

„Pastebime tendenciją ir Lietuvoje, kad gyventojai nori išnaudoti unikalias erdves. Poilsio erdvės ant stogo leidžia praleisti laisvalaikį, pailsėti ir gėrėtis Vilniaus panorama. Lietuvoje tokia praktika dar nėra įprasta, tačiau matydami kaip kaimynai išnaudoja kiemo erdves, nusprendėme gyventojams sukurti papildomų galimybių mėgautis savo namų aplinka“, – teigia nekilnojamojo turto valdymo ir plėtros bendrovės „MG Valda” pardavimų skyriaus vadovas Mantas Umbrasas.

Terasas planuojama padalinti į tris skirtingas zonas: valgomąsias, skitas bendravimui ir poilsio.

„Lighthouse“ projekto vizualizacija
„Lighthouse“ projekto vizualizacija

Projekto architektas Remigijus Bimba siekė suderinti estetinius ir praktinius architektūros elementus.

„Kiekvienas projektas yra savitas savo architektūrine linija. Reikia labai gerai įvertinti aplinką, kurioje kažką ruošiamasi statyti, norint visapusiškos integracijos ne tik su jau suformuota aplinka, bet ir esančia aplinkine infrastruktūra. „LightHouse III“ namai pasižymės estetiniu lengvumu ir visais žmogaus gyvenimo komfortui reikalingais sprendiniais“, – teigia R.Bimba.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis