Sostinės Tarandės rajone planuojama parduotuvė

Sostinės Tarandės rajone, Vaivadiškių gatvėje, bendrovė „Global management“ planuoja statyti parduotuvę.
Sostinės Tarandės rajone planuojama parduotuvė
Sostinės Tarandės rajone planuojama parduotuvė / „Synergy Solutions“

Įmonės „Global management“ užsakymu projektinius pasiūlymus pateikė „Synergy Solutions“. Dokumente nurodoma, kad beveik 4,9 tūkst. kv. m ploto sklype iškils 1,8 tūkst. kv. m ploto prekybos pastatas.

„Projektuojamo statinio sklypas yra vakarinėje Vilniaus miesto dalyje, Pašilaičių seniūnijoje, Tarandės mikrorajone, už vakarinio aplinkkelio, Vaivadiškių gatvės pradžioje, prie šios sankirtos su Tarandės gatve“, – rašoma dokumente.

„Synergy Solutions“/Sostinės Tarandės rajone planuojama parduotuvė
„Synergy Solutions“/Sostinės Tarandės rajone planuojama parduotuvė

Didžiąją dalį vieno aukšto, B energinės klasės pastato užims neįvardyto prekybos tinklo parduotuvė.

„Rytinėje pastato pusėje numatytos mažesnių prekybos plotų patalpos. Pastato apdailai numatyta panaudoti dviejų spalvų (raudonos ir pilkos) derinius“, – nurodoma projektiniuose pasiūlymuose.

Galima tik spėti, kad čia galėtų įsikurti „Rimi“ parduotuvė, mat pastato spalvos atitinka šį tinklą.

„Iki 2023 metų planuojame intensyvią plėtrą – beveik padvigubinti „Rimi“ prekybos tinklą iki šimto parduotuvių visoje Lietuvoje, įskaitant miestus, kuriuose šiuo metu nėra „Rimi“ parduotuvių. Tad šiuo metu svarstome plėtros planus įvairiose teritorijose Vilniuje bei kituose šalies miestuose. Daugiau informacijos šiuo metu negalime suteikti“, – 15min atsakė „Rimi Lietuva“ atstovė spaudai Giedrė Buivydienė.

Prie pastato projektuojama 60 automobilių stovėjimo vietų.

Registrų centro duomenimis, „Global management“ valdo ir jai vadovauja Jonas Jazbutis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis