Statybininkų „Uberis“: pasiūlė išsinuomoti specialistų darbo laiką

Buvęs startuolio „PriceOn“ vadovas Jurijus Laneckis įkūrė statybininkų „Uberį“, kurį pavadino „Valandinis“. Nuo praėjusių metų vasaros vidurio veikianti įmonė siūlo rinkai išsinuomoti reikalingų specialistų darbo valandas tuo metu, kai jų trūksta. Ir atvirkščiai, jei projektų nėra – perduoti juos kitai bendrovei.
Statybos
Statybos / Luko Balandžio / 15min nuotr.

„Didžiausia problema statybų sektoriuje – gerų darbuotojų trūkumas. Banali problema, bet ji visur yra vienoda, kokia tai bebūtų ekonomika“, – statybų parodoje „Resta“ sakė J.Laneckis.

Anot jo, pinigus statybų rinkoje „suvalgo“ nepastovūs užsakymai, kuriuos nulemia sezoniškumas, prasti pardavimai, sustabdyti projektai arba krizė. Dažnai bendrovės, norėdamos išvengti prastovų ir nuostolių, apsiima per didelius krūvius. Kitos įmonės, pabaigusios vieną projektą, laukia kito, o darbininkams už tą laiką vis tiek turi mokėti.

„Statybose populiaru kilnoti akmenis iš vienos krūvos į kitą. Taip darbų vadovai išnaudoja laisvą laiką ir darbuotojus įdarbina, bet iš esmės tai yra prastovos ir jos natūralios. Idealiu atveju visi norėtų pabaigę objektą imtis kito. Bet realiai užsakymai arba persidengia arba tarp jų būna tarpai“, – kalbėjo „Valandinio“ įkūrėjas.

„PriceOn“ nuotr./„PriceOn“ direktorius Jurijus Laneckis
„PriceOn“ nuotr./„PriceOn“ direktorius Jurijus Laneckis

Prekė – darbininkų laikas

Bandant išvengti šių problemų J.Laneckis rinkai pasiūlė statybininkų „Uberį“, platformą, kurioje bendrovės gali išsinuomoti darbininkų darbo valandas.

„Valandinis“ veikia taip pat kaip ir bet kuri kita dalijimosi ekonomikos platforma – reikiamu metu įmonė gali užsisakyti reikalingą skaičių darbuotojų. Tiesa, platformoje nuomojami ne patys darbininkai, o jų darbo laikas.

„Mūsų tikslas suburti pačius geriausius statybininkus ir efektyviai paskirstyti jų darbo laiką – t. y. išvengti situacijų, kai stumdomi akmenys iš vienos vietos į kitą, o dirbti tuo metu ten, kur reikia“, – teigė jis.

Šiuo metu platformoje galima rasti tik inžinerinių tinklų specialistus, tačiau tikimasi dar šią vasarą pasiūlyti platesnį darbininkų pasirinkimą.

„Iš mūsų galima nusipirkti inžinerinių tinklų įrengimo specialistų darbo laiką arba perkelti jūsų darbuotojus. Mūsų darbas – suvesti statybininką su tuo, kam reikia paslaugos. Šitie darbuotojai nedirba pas mus ir turi individualios veiklos pažymas“, – pasakojo J.Laneckis.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./„Misionierių sodų“ projekto statybos
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./„Misionierių sodų“ projekto statybos

Tikisi smarkiai plėstis

Startuolis pradėjo veikti praėjusių metų liepą ir, J.Laneckio teigimu, kiekvieną mėnesį auga po 15 proc. Be to, jis tvirtina, kad vidutinis mūsų statybininko uždarbis yra 45 proc. didesnis negu rinkoje už tą patį laiką.

„Tą patį laiką pardavę dviem skirtingiems rangovams sugebame uždirbti tiek pinigų, kad atlyginimai yra žymiai didesni“, – aiškino „Valandinis“ įkūrėjas.

Darbininkai iš „Valandinio“ dirbo prie „Hanner“ statyto „Marriott“ viešbučio, „Depo“ parduotuvės, verslo centro Saltoniškių gatvėje „S7“.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./„Marriott“ viešbutis Vilniuje
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./„Marriott“ viešbutis Vilniuje

J.Laneckis prognozuoja, kad ateityje statybų bendrovės atsisakys savų darbininkų ir juos samdysis.

„Mes turime tokių klientų, kurie mums yra perdavę absoliučiai visus savo darbuotojus. Tikime, kad taip bus visur, nes tai labai pagerina rezultatus“, – sakė verslininkas.

Šiuo metu bendrovė veikia Lietuvoje ir bando kojas apšilti Vokietijoje, tačiau tikisi jau kitąmet veiklą kelti ir į Švediją, Vokietiją ir Angliją. Jei šios rinkos pasiteisins, kitas žingsnis būtų Rytų rinkos – Rusija ir Kinija.

Be to, dabar „Valandinis“ kuria telefono programėlę, per kurią bus galima užsisakyti darbo jėgos konkrečiam laikui. Planuojama, kad ji bus paleista šių metų rudenį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis