Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Swedbank“ suteikė finansavimą „Darnu Group“ prekybinių sandėlių plėtrai

„Swedbank“ Lietuvoje suteikė finansavimą nekilnojamojo turto plėtros bendrovei „Darnu Group“. Lėšos bus skirtos prekybinių sandėlių komplekso „Vilniaus verslo parkas“ vystymui, rašoma „Swedbank“ pranešime žiniasklaidai.
„Vilniaus verslo parko“ vizualizacija
„Vilniaus verslo parko“ vizualizacija / „Darnu Group“ nuotr.

„Vilniaus verslo parkas“ (VVP) – tai naujos koncepcijos prekybinių sandėlių projektas, kuris atlieps nuosekliai augančią kompleksinių patalpų paklausą.

„Verslui reikalingos išskirtinės erdvės, kurios leistų vienoje vietoje turėti biurą, vystyti prekybą ir sandėliuoti prekes. Džiaugiamės galėdami būti šio projekto dalimi, kuris prisideda prie verslo aplinkos gerinimo bei verslui būtinos infrastruktūros sukūrimo“, – sako „Swedbank“ Lietuvoje Verslo klientų tarnybos vadovas Antanas Sagatauskas.

„VVP buvo pirmasis tokio tipo objektas Vilniuje, leidęs verslui vienoje vietoje turėti multifunkcines biuro, prekybos ir sandėlio erdves. Toks naujas konceptas buvo palankiai sutiktas rinkoje – šiuo metu esame išnuomoję ir pardavę beveik visas patalpas. Šiemet pradėsime panašų prekybinių sandėlių projektą Gariūnų gatvėje bei antrąjį VVP etapą Ukmergės gatvėje turėdami tikslą čia suformuoti prekybinių sandėlių miestelį“, – sako Povilas Urbonavičius, „Darnu Group“ Plėtros ir statybų direktorius.

„Vilniaus verslo parkas“ kuriamas Ukmergės gatvėje, Vilniuje. Pirmajame projekto etape rinkai buvo pasiūlyta 24 tūkst. kv. m., šiemet pradedamame antrajame VVP etape – 18 tūkst. kv. m. sandėlių, prekybos ir biuro patalpų.

Iš viso į prekybinių sandėlių projektų plėtrą „Darnu Group“ šiemet planuoja investuoti 22 mln. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?