Sprendimas per 14 dienų nuo jo priėmimo dienos gali būti skundžiamas Lietuvos apeliaciniam teismui.
„Teismo sprendimą tikrai skųsime. Matome, kad sprendimas priimtas visiškai neįsigilinus į bylos medžiagą, faktines aplinkybes bei teisinius motyvus. Sprendime tiesiog perrašyta savivaldybės pozicija, trumpai pažymint, kad mūsų išdėstyti argumentai nėra esminiai sprendžiant ginčą. Teismo sprendimas yra akivaizdžiai nepagrįstas ir neteisėtas“, – 15min atsiųstame komentare teigė „Vilniaus nacionalinis stadionas“ vadovas Renatas Načajus.
Vasario pabaigoje Vilniaus taryba pritarė 79,9 mln. eurų vertės Nacionalinio stadiono statybų sutarčiai su „Axis industries“. Ją planuota pasirašyti per mėnesį. BNS skelbė, kad Vilniaus apygardos teismas kovo pradžioje tai padaryti uždraudė. Tokį sprendimą teismas priėmė iš konkurso pašalintos bendrovės "Vilniaus nacionalinis stadionas prašymu.
Vilniaus nacionalinį stadioną konkurso komisija antrą kartą iš pirkimo pašalino sausio pabaigoje dėl nepakankamos kvalifikacijos ir galbūt melagingai teiktų duomenų. Anot savivaldybės, įmonė per daugiau nei du mėnesius taip ir nepateikė įrodymų, kad jos ar jos partnerių pajėgumai yra realūs, užtikrinti ir pakankami sėkmingam projekto įgyvendinimui, o tai darydama klaidino vertinimo komisijos narius ir ekspertus.
Derybose su „Axis industries“ savivaldybės ir Vyriausybės institucijų komisija sutarė kompleksą pastatyti už 79,9 mln. eurų.
Šiuo metu derybos dėl stadiono statybos koncesijos vyksta su įmone „Axis Industries“. Koncesijos sutartis su privačiu investuotoju bus sudaryta 25 metams.
„Axis Industries” planuoja pastatyti ne mažiau kaip 15 tūkst. vietų futbolo stadioną, sporto muziejų. Taip pat čia turėtų atsirasti lengvosios atletikos aikštė, 6 krepšinio salės, 3 futbolo treniruočių aikštės, rankinio, gimnastikos, bokso salės. Komplekse taip pat atsiras 300 vietų vaikų darželis, kultūros ir ugdymo veiklų centas, biblioteka.
Tarptautinius reikalavimus atitinkantį stadioną sostinės Šeškinės mikrorajone bandoma pastatyti nuo 1987-ųjų, pastarąjį kartą statybos pradėtos 2008-aisiais, tačiau sustabdytos nutraukus finansavimą.