Taip nusprendė Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas (LVAT), balandžio 22 dieną patenkinęs direkcijos skundą ir grąžinęs bylą nagrinėti iš naujo. Teismas panaikino 2019 metų vasarį priimtą VAAT sprendimą
LVAT teigimu, pirmosios instancijos teismas visiškai nesigilino į bylos aplinkybes, netyrė, ar iš tikrųjų nebuvo suderinti institucijų išduoti specialieji reikalavimai, jis taip pat nenagrinėjo parko direkcijos argumentų, kodėl ji nepritarė techniniam projektui.
„Neatlikus išsamios analizės, padarytos nepagrįstos išvados. (...) Pirmosios instancijos teismas jokio savarankiško tyrimo neatliko. Kolegija sprendžia, kad teismas iš esmės neišnagrinėjo kilusio ginčo“, – rašoma teismo nutartyje.
Autobusų stoties projektą planuojanti verslininko Dariaus Nedzinsko bendrovė „Trastas“ siekia, kad būtų panaikintas parko direkcijos sprendimas nepritarti techniniam projektui, taip pat Trakų rajono savivaldybės sprendimas neišduoti statybos leidimo.
Sausį, antrą kartą išnagrinėjęs prokurorų prašymą, VAAT nutarė, jog prieš daugiau nei trejus metus patvirtinta Trakų miesto bendrojo plano korekcija, sudariusi galimybes statyti naują autobusų stotį, neprieštarauja teisės aktams.
2019 metų lapkritį Vilniaus apygardos teismas, antrą kartą išnagrinėjęs prokurorų ieškinį, negaliojančia pripažino „Trasto“ bei Trakų savivaldybės įmonės „Trakų autobusai“ nekilnojamojo turto mainų sutartį – pasak teismo, pastaroji skelbti viešą stoties rekonstrukcijos konkursą.
D.Nedzinskas siekė atnaujinti seną Trakų autobusų stotį joje įrengiant parduotuvę „Rimi“, investuodamas 3 mln. eurų. Teritorijoje esančius 1987 metais statytus pastatus planuota griauti ir vietoje jų iki 2018 metų pastatyti stoties ir 2 tūkst. kv. metrų ploto parduotuvės kompleksą.