Be vandens – nuo trečiadienio
Į 15min redakciją kreipėsi skaitytojas Aleksandras. Trečiadienį namo, kuriame jis gyvena, savininkai gavo pranešimą iš „Vilniaus vandenų“, kad bus atliekami vamzdynų profilaktiniai valymai. Vanduo turėjo būti išjungtas iki 8 valandos vakaro, tačiau tądien jo tiekimas taip ir neatsinaujino, o namas vandens neturi iki šiol.
„Ketvirtadienį skambinau „Vilniaus vandenims“, nes vandens dar vis nebuvo. Jie atvažiavo. Ten, kur yra vandens įvadas, sumontuotas skaitiklis, pažadėjo jį pažiūrėti. Vėliau pranešė, kad po valymo darbų skaitiklis buvo visas užsikimšęs. Jie jį išvalė, grąžino į vietą ir pasakė, kad „Vilniaus vandenų“ atsakomybė baigiasi ties skaitikliu, toliau yra „Senamiesčio ūkis“ yra atsakingas. Į mano klausimą, ar nėra priežastinio ryšio tarp jų valymo darbų ir užsikimšusio vidinio tinklo, atsakė, kad galimai taip“, – pasakojo pašnekovas.
Anot Aleksandro, jam pačiam teko informuoti „Senamiesčio ūkį“ apie užsikimšusį vamzdyną. Atvažiavę darbininkai iš pradžių negalėjo nustatyti tikslios vietos, galop spėjo, kad vamzdžiai užsikimšę po namu. Baigiantis darbo dienai darbininkai nusprendė išvesti gyventojams kraną į lauką, kuriuo galėtų gauti vandens, ir pažadėjo darbus tęsti pirmadienį.
„Į mano pastabas, kad nėra vandens, nėra šildymo, negali nei nusiprausti, nei pagaminti valgyti, yra avarinė situacija, ypač rudenį, suprantu, kad niekas nereaguoja ir nebando spręsti“, – tikino jis.
„Vilniaus vandenys“ atsiprašo ir stengiasi
„Vilniaus vandenų“ komunikacijos skyriaus vadovas Mindaugas Linkaitis 15min penktadienį informavo, kad įmonė šią savaitę dideliu mastu plauna vandentiekio tinklus sostinės Naujamiestyje. Dalį dienos tam tikrais etapais klientams atjungiamas vanduo, kad paplavos nepatektų į butus.
„Savo klientus apie tai informuojame įvairiais būdais, tarp jų ir SMS žinutėmis. Baigus darbus ir atstačius vandens tiekimą, jeigu nesulaukiama gyventojų pranešimų iš konkretaus buto dėl vandens tiekimo sutrikimų, laikoma, kad tam namui geriamojo vandens tiekimas atstatytas“, – sakė jis.
Pasak M.Linkaičio, konkrečiu namo, adresu Šv. Stepono g. 38, atveju, įvadinis skaitiklis buvo praplautas ir nusiskundimų negauta.
„Šiandien (penktadienį, – 15min past.) bendrovė spręsti gyventojų bėdą nusiuntė savo darbuotojus iškart, kai tik apie ją sužinojo. Atsiprašome už sukeltus nepatogumus. Dedame visas pastangas, kad mūsų klientai gautų kokybišką vandenį“, – komentavo jis.
Problema kilo viename iš butų
Tuo metu „Senamiesčio ūkio“ atstovė žiniasklaidai Jolanta Venskutė aiškina, kad vandens tiekimas gyventojams šį savaitgalį bus užtikrintas.
„Visiems butų savininkams pranešėme, su daugeliu bendravome asmeniškai ir informavome, kad radome laikiną sprendimą – nutiesėme papildomą vamzdį. Vanduo bus tiekiamas ne į butus, bet sudarytos sąlygos jo įsileisti“, – 15min komentavo ji.
J.Venskutės teigimu, kol kas spėjama, kad vandens tiekimo problema susijusi su „Vilniaus vandenų“ senamiestyje atliktais darbais. Įmonė pastaruoju metu susidūrė su ne vienu panašiu atveju.
„Penktadienį iš pat ryto prie Šv. Stepono 38 namo organizavome kasybos darbus – buvo būtina atverti vamzdyną ir jį pravalius nustatyti gedimo vietą. Paaiškėjo, kad bendro naudojimo vandens stovas užsikišęs vieno iš butų patalpose. Tai reiškia, kad norėdami pašalinti gedimą turime darbus atlikti bute. Dėkojame jo savininkams, kurie supranta problemos mastą, bet dėl asmeninių priežasčių kambarį iškraustyti gali tik pirmadienį. Taigi pirmadienį iš pat ryto mūsų specialistai pasiruošę ardyti grindis ir valyti vamzdyną bute. Vandens tiekimas visiems butams irgi būtų atstatytas tą pačią dieną“, – penktadienį 15min sakė „Senamiesčio ūkio“ atstovė.