Centro valdytojai džiaugiasi, kad jau pirmąjį atidarymą savaitgalį prekybos centre apsilankė ir ieškantys kokybiškų prekių už patraukliausias kainas, ir smagiai praleisti laiką nusiteikę miestiečiai bei sostinės svečiai.
„Skaičiuojame, kad per metus „Vilnius Outlet“ turėtų aplankyti apie 7 mln. pirkėjų. Atidarymo savaitgalis neabejotinai sulaukė daugiau dėmesio nei prognozavome“, – sako „Vilnius Outlet“ marketingo vadovas Edgaras Valickas.
Pasak įmonės atstovo, praktikoje aiškiai pasiteisino pasirinkta koncepcija – nors žmonės gausiai lankė parduotuves, kavinės ir restoranai buvo net populiaresni.
„Netrukus pramogų zona dar plėsis, atsidarys „Super Skypark“ pramogų centras, tad lankytojų srautas išliks stabilus ir, tikimės, dar augs. Apie 30 proc. ,,Vilnius Outlet” ploto sudaro koridoriai ir viešos erdvės, tad net ir esant dideliam žmonių srautui, lankytojai gali jausti laisvai ir erdviai. Tai ypač svarbu šiuo sudėtingu laikotarpiu“, – teigia E. Valickas.
Beveik 73 tūkst. kv. m ploto „Vilnius Outlet“ įsikūrė daugiau nei 150 paslaugų ir prekybos įmonių, restoranų, kavinių, vaikų užimtumo centrų. Prie Vilniaus Vakarinio aplinkkelio įsikūręs centras yra patogiai pasiekiamas automobiliu – pastate ir šalia įrengta daugiau nei 2000 vietų automobiliams.
Investicijos į prekybos centrą siekia daugiau nei 80 mln. eur.