„Pirmoji dalis buvo tik 14 tūkst. kv. m ploto. Dabar jį padidinome daugiau nei dvigubai. Vien „Senukai“ užima 17 tūkst. kv. metrų. Taigi tai labai didelis centras.
Pirmoji dalis veikia sėkmingai. Geriausiai turbūt sekasi „McDonald's“, jei skaičiuosime pagal ploto efektyvumą“, – pasakojo į kompleksą investavusios Estijos kompanijos „Nantucket Holdings“ valdybos narys Peteris Gage'as Morrisas.
Orientuojasi į šeimos poreikius
Anot jo, kuriant prekybos komplekso koncepciją buvo galvojama apie šeimų poreikius ir atsižvelgiama į tai, kokių pirkėjų pritraukia greta veikianti „Ikea“.
„Esame patenkinti. Kurdami prekybos slėnio koncepciją norėjome, kad ji būtų tinkama šeimoms, taip pat, kad pirkėjai čia rastų prekių namams, nes greta veikia „Ikea“. Todėl atsirado „Senukai“, „The Pier“. Taip pat turime maitinimo vietų, maisto prekių parduotuvę. Ir, žinoma, laisvalaikio bei technikos prekių salonus“, – aiškino jis.
P.Gage'o Morriso teigimu, projektuojant didelį prekybos kompleksą atsižvelgta ir į infrastruktūros patogumą.
„Orientuojamės į patogumą, nes šią vietą patogu pasiekti iš bet kurios Vilniaus dalies. Turime apie 2 tūkst. parkavimo vietų, ir visi mūsų didieji nuomininkai įsikūrę prie įėjimų. Taigi nereikia toli eiti, kilti į kitą aukštą. Taigi mums svarbus buvo patogumas. Kartu su „Ikea“, šioje teritorijoje yra 70 tūkst. kv. m prekybos ploto, taigi tai didelė traukos vieta“, – tvirtino jis.
Turi daugiau planų Lietuvoje
Klausiamas, ar kompanija planuoja toliau investuoti Lietuvoje, P.Gage'as Morrisas neneigė turintis tokių planų, tačiau detalėmis nebuvo linkęs dalintis.
„Žinoma, turime planų turime Lietuvoje. Bet pranešime vėliau. Projektus pradėti planuojame gana greitai“, – sakė jis.
Dalis prekybos komplekso atidaryta dar praėjusių metų rugsėjį. Penktadienį pirkėjams duris atvėrė antroji 22 tūkst. kv. m ploto jo dalis. Čia iš viso veiks 17 parduotuvių ir restoranų.
Prekybos centre atidaryta 17 tūkst. kv. m ploto mažmeninės prekybos statybinėmis medžiagomis tinklo „Senukai“ parduotuvė, namų apyvokos tinklų „Jysk“ bei „Top Shop“, interjero prekių „The Pier“, sporto prekių „Sports Direct“, gyvūnų priežiūros tinklo „Pet City“ parduotuvės bei picerija „Čili“.
Tinklo „Senukai“ valdytoja bendrovė „Senukų prekybos centras“ į 17 tūkst. kv. metrų ploto parduotuvę investavo 4,5 mln. eurų.
Veikia specializuoti centrai
Įmonės generalinio direktoriaus Arvydo Šapolos teigimu, naujoji parduotuvė įrengta pagal naują išdėstymo planą. Joje, be įprastų ekspozicijų, veiks specializuoti sodo ir daržo, inovatyvios namų technikos bei paslaugų suteikimo centrai, sporto, laisvalaikio ir turizmo prekių skyrius, vaikų prekės.
Bendrovė „Jysk Baltic“ pranešė į 1,7 tūkst. kv. m ploto parduotuvę prekybos komplekse investavusi 300 tūkst. eurų.
„Parduotuvė įrengta pagal naują koncepciją, kur didelį dėmesį skirsime čiužiniams – kviesime klientus juos išbandyti. Kompanija Lietuvoje įžvelgia puikių perspektyvų ir ketina toliau kryptingai čia investuoti. Planuojame nuosekliai plėsti veiklą Lietuvoje, šių metų investicijas šalyje sutelkdami į jau veikiančias parduotuves bei interneto parduotuvės plėtrą“, − sakė „JYSK“ generalinė direktorė Baltijos šalims Dace Zundure.
Pirmoje prekybos centro dalyje jau veikia 30 nuomininkų, tarp kurių yra prekybos tinklų „Rimi“, „Elektromarkt“, „Baby City“ parduotuvės, „McDonald's“ užkandinė.