Paaiškėjo, kaip atrodys naujas gyvenamasis kvartalas Vilniaus Žirmūnų rajone

Nekilnojamojo turto plėtros kompanija „Hanner“ sostinės Verkių gatvėje statys naują gyvenamąjį kvartalą. Projektas bus įgyvendintas pagal architektūrinį konkursą laimėjusį „Eventus pro“ architektų pasiūlymą, rašoma „Hanner“ pranešime spaudai.
Projekto vizualizacija
Projekto vizualizacija / Įmonės nuotr.

„Laimėtojai pasiūlė harmoningai prie kaimyninės aplinkos derantį projektą. Neabejojame, kad naujasis būstų kvartalas pateisins čia įsikursiančių naujakurių lūkesčius“, – sako „Hanner“ valdybos pirmininkas Arvydas Avulis.

1,6 ha ploto sklype bus statomi du 4-8 aukštų daugiabučiai, kurie suformuos du uždarus vidinius kiemus ir atvirą viešą erdvę jų viduryje. Kvartale bus įrengti 537 butai, pirmieji aukštai bus skirti komercinėms veikloms.

Kviestinio architektūrinio konkurso vertinimo komisiją sudarė komisijos pirmininkas Remigijus Bimba, vyriausioji Vilniaus savivaldybės architektė Laura Kairienė, architektai Ernesta Railė, Mindaugas Stepanas, Antanas Dagelis, Mantas Michaliunjo.

Dalyvauti konkurse buvo pakviestos šešios architektų kompanijos, trys iš jų pateikė savo architektūrines idėjas. Be laimėtojų „Eventus pro“ konkurse taip pat dalyvavo „10 pirštų“ ir „Architektų biuras G. Natkevičius ir partneriai“.

Rinkdama geriausią projektą, komisija vertino pateiktų pasiūlymų kokybę ir darnų įsiliejimą į rajono aplinką, architektūrinę idėją ir estetiką. Projektai taip pat turėjo atitikti teritorijų planavimo dokumentus bei Vilniaus miesto bendrojo plano sprendinius.

Konkurso laimėtojo parengtus projektinius pasiūlymus jau netrukus galės įvertinti visuomenė. Statybos leidimą „Hanner“ tikisi gauti 2024 m., o darbus planuoja pradėti 2025 m. Numatomos įmonės investicijos į projektą – iki 50 mln. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis