2023 06 23 /16:46

Parduotas verslo centras „Link“: atsidūrė Baltijos regiono investuotojų rankose

Parduotas 9.000 kv. m ploto verslo centras „Link“, priklausęs bendrovei „Baltijos gildija“. Pastatą Vilniuje, Saltoniškių gatvėje, įsigijo Baltijos regiono investuotojai.
15min redakcija
Biurų pastatas „Link“ / Luko Balandžio / 15min nuotr.
Temos: 1 Verslo centras

„Baltijos gildija“ 2018 m. atvėrė biurų pastato „Link“, esančio prie prekybos centro „Panorama“, duris. „Link“ projektą su statybos leidimu įmonė įsigijo 2015 m. spalio 9 d. vykusiame aukcione už 1,47 mln. eurų.

Tačiau dabar verslo centras turi naują šeimininką.

Buvusi bendrovės „Baltijos gildija“ direktorė Ina Milligan patvirtino, kad birželio 21 d. įvyko verslo centro „Link“ pardavimo sandoris.

„Sandorio sumos dėl konfidencialumo susitarimo su pirkėju atskleisti negalime“, – neatskleidė ji.

Verslo centrą valdančios įmonės akcijas, anot jos, įsigijo Baltijos regiono investuotojai, perimantys sutartis ir įsipareigojimus nuomininkams. Pirkėjui atstovavo NT konsultacijų bendrovė „Newsec“.

Paklausta, kas lėmė pardavimą, I.Miligan teigė, kad verslo centrą nuspręsta parduoti sulaukus priimtino pasiūlymo.

„Šio sandorio įgyvendinimas mums leis toliau plėtoti turimus NT projektus Baltijos regione“, – tikino ji.

Šio sandorio naudos gavėja yra įmonės „Koksi Holding Ltd.“ savininkė, iš Ukrainos kilusi Kipro pilietė Oksana Kušnir, teigiama pranešime spaudai. Teigiama, kad dabartinis investuotojos prioritetas Vilniuje yra „Core“ verslo centras, kuriame jau įsikūrė dešimtys tarptautinių ir Lietuvos nuomininkų iš informacinių technologijų, finansų, verslo paslaugų ir kitų sričių.

Verslo centre patalpas nuomojasi tokios bendrovės kaip „Cognizant“, „Teltonika“ ir „Diginet“. 9,3 tūkst. kv. m ploto projekte yra 300 automobilių statymo vietų, o pastatas turi „BREEAM Very Good“ sertifikatą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis