Paskelbtas naujas Nacionalinės koncertų salės rangovo konkursas

Vilniaus vystymo kompanija (VVK) gruodžio pabaigoje paskelbė Nacionalinės koncertų salės „Tautos namai“ projektuotojo ir rangovo konkursą. Potencialių dalyvių paraiškų laukiama iki sausio 30 dienos, BNS pranešė įmonė. 
Nacionalinės koncertų salės akustinio modelio pristatymas
Nacionalinės koncertų salės akustinio modelio pristatymas / Lukas Balandis / BNS nuotr.

Pirmą kartą konkursas buvo skelbtas pernai spalio pradžioje, tačiau buvo nutrauktas gavus daug tiekėjų klausimų, be to, atlikus akustinius bandymus tapo aišku, kokius sprendinius reikia koreguoti ir tikslinti.

VVK vadovė Laura Joffė anksčiau sakė, kad dabar konkurso sąlygos patikslintos, jos didins konkurenciją ir būsimos salės kokybę. 

Kaip skelbia bendrovė, nepaisant to, kad konkursas skelbiamas iš naujo, projektą įgyvendinti planuojama numatytu laiku – sutartį su rangovu tikimasi pasirašyti vasarą, o statybas pradėti šių metų antrąjį pusmetį.

Dėl projekto įgyvendinimo pernai rugsėjį pasirašytas bendradarbiavimo susitarimas tarp Vilniaus miesto savivaldybės ir Kultūros ministerijos, įtvirtinęs šalių įsipareigojimą pastatyti Nacionalinę koncertų salę bei užtikrinti tęstinę jos veiklą. 

Bendras „Tautos namų“ komplekso plotas sieks apie 24 tūkst. kv. metrų. Planuojama, kad didžioji koncertų salė talpins iki 1,6 tūkst. klausytojų, ji bus pritaikyta klasikinės muzikos koncertams. 

Daugiafunkcinis meno centras bus statomas pagal tarptautinį architektūros konkursą laimėjusios ispanų architektų studijos „Arquivio architects“ projektą. Nacionalinei koncertų salei iš viso numatyta 121 mln. eurų. Iš pradžių projektas bus finansuojamas Kultūros ministerijos ir savivaldybės, o pabaigtas valstybės lėšomis. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis