Pora įveikė pragyvenimo išlaidų krizę nuomodama pertvarkytą kemperį

Pora rado neįprastą būdą, kaip užsidirbti papildomų pinigų – turistams išnuomojo savo pertvarkytą kemperį.
Kemperio vidus
Kemperio vidus / SWNS/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Pinigai Kemperis

Iš šios veiklos jie gavo 60 000 svarų sterlingų pelno, rašo metro.co.uk.

Eleanor Sinclair-Murray ir Andy Murray savo verslą pradėjo 2019 m., kai nusprendė nusipirkti ir perdaryti naudotą furgoną į kemperį.

Penkis mėnesius praleidę pertvarkydami transporto priemonę, jie paskelbė internete, kad siūlo poilsiautojams ją išsinuomoti už 100 svarų sterlingų per dieną.

Vos po trejų metų sumani pora iš to padarė stabilų šalutinį verslą ir dabar turi tris nuomojamus mikroautobusus.

Pasak Eleonoros iš Blekberno, jiems labai patinka šis verslas, jis leido susirasti daug nuostabių draugų.

„Tai sunkus darbas, bet mes didžiuojamės savo mikroautobusų švara ir aukštu aptarnavimo lygiu“, – tikino ji.

Pora įkvėpimo sėmėsi matydama, kaip kiti žmonės imasi panašių projektų ir iš to uždirba.

„Vis matydavau gražius kemperius internete ir tik po poros mėnesių įsigijome savo pirmąjį Citroen Relay“, – sako Eleonora.

Furgoną jie pavadino Lady E ir nuo to laiko jų parkas išsiplėtė iki trijų – kemperių, pavadintų Lydia ir Mary. Pastarieji – ir jų dukterų vardai.

Kiekvienas mikroautobusas turi savo dizaino temą, taip pat visus pagrindinius dalykus, reikalingus geriems atostogų namams, garso sistemą ir projektorių.

„Man patinka, kad mūsų papildomas verslas gali būti toks naudingas, nes padedame poilsiautojams susikurti daugybę laimingų prisiminimų, kai jie atostogauja viename iš mūsų mikroautobusų – jie visada grįžta su didžiausiomis šypsenomis“, – tikino moteris.

Ji pasakojo, kad viename iš kemperių praleisti medaus mėnesio buvo atvykusi ir jaunavedžių pora.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis