Trečiadienį „Dossier Center“, CNN, „Süddeutsche Zeitung“, „Westdeutscher Rundfunk“ ir „Norddeutscher Rundfunk“ bendrame tyrime buvo paskelbtos kelios traukinio nuotraukos ir brėžiniai.
Žiniasklaidos priemonės citavo žvalgybos dokumentus, interviu su buvusiais pareigūnais ir mažiausiai 25 500 vidaus dokumentų, priklausančių bendrovei „Zircon Service“, kuri dešimtmečius aptarnavo traukinį.
Ataskaitoje teigiama, kad traukinys mokesčių mokėtojams kainavo mažiausiai 6,8 mlrd. rublių (74 mln. JAV dolerių), ir priduriama, kad jo išlaikymas ir priežiūra kasmet kainuoja apie 1,45 mlrd. rublių (15,8 mln. JAV dolerių).
Traukinį sudaro 22 vagonai, tačiau, kaip nustatyta tyrimo metu, ne visi jie visada naudojami vienu metu.
Aštuoni iš jų yra techniniai vagonai, kuriuose įrengti ryšių centrai, palydovinė įranga ir dyzelinė elektrinė.
Kituose vagonuose įrengti restoranai, kino teatras ir prabangus valgomasis, taip pat turkiška hamamo garinė pirtis ir grožio kambarys.
Grožio kambaryje, kuris yra garso nepraleidžiantis, yra visko – nuo „senėjimo mažinimo aparatų“ iki „stangrinamosios emulsijos“ ir „vyšnių žiedų“ veido kaukių, teigiama pranešimuose. Yra gyvybę gelbstinčios įrangos, pavyzdžiui, defibriliatorius bei paciento gyvybinių funkcijų monitorius. Kitas vagonas paverstas sporto sale.
V.Putino apsaugos komanda, Prezidento saugumo tarnyba (SBP), taip pat paprašė, kad sporto salėje būtų treniruoklių, skirtų „šlaunų raumenims treniruoti“.
Viskas, pradedant sienomis, durimis ir langais, yra neperšaunama, rašoma tyrime.
Rusijoje jau seniai sklando gandai apie tariamą V.Putino apsėdimą sveikata ir išvaizda.
V.Putinas taip pat specialiai paprašė, kad jo traukinyje būtų įdiegta speciali ryšio sistema, leidžianti jam nepertraukiamai žiūrėti televizorių, kai traukinys važiuoja tuneliais, nustatyta naujausiame tyrime.
Jį visada aptarnauja dešimtys darbuotojų, kurie, prieš pradėdami dirbti traukinyje, kai jame yra V.Putinas, turi praeiti karantiną.
V.Putinas paranojiškai rūpinasi ne tik savo sveikata, bet ir saugumu. Šarvuotas traukinys važinėja slaptu geležinkelių tinklu, kurį sudaro lygiagrečios linijos ir stotys prie jo rezidencijų visoje Rusijoje. Apie tai anksčiau pranešė Rusijos tyrimų leidinys „Proekt“.
Federalinės gvardijos tarnybos spaudos departamentas iš karto neatsakė į „Insider“ prašymą pateikti komentarą.