07 17

„Rinktis yra iš ko“: būsto pirkėjai diktuoja savo sąlygas

Europos centriniam bankui pradėjus mažinti bazines palūkanų normas, nekilnojamojo turto (NT) ekspertai ir ekonomistai ėmė prognozuoti kiek geresnius laikus šalies NT rinkai. Vis dėlto svertai ir toliau liks pirkėjų rankose – būtent jie diktuos pardavėjams sąlygas. NT rinkos ekspertai pastebi, kad pirkėjų pageidavimai keičiasi – „dėžutės“ su betoninėmis sienomis jau nebeužtenka. Tad kokių naujovių pradėjo pageidauti naujakuriai?
Grilis
Grilis / 123RF.com nuotr.

Pirkėjai „tinginiai“, kuriuos reikia palenkti į savo pusę

NT plėtros bendrovės „Bonava Lietuva“ vadovas Remigijus Pleteras teigia, kad laikai, kai butai buvo nuperkami iš brėžinių, yra praeityje, o rinka šiuo metu užpildyta statomais ir jau pastatytais laisvais butais.

„Dabar galima ateiti į objektą, apžiūrėti, nueiti kitur ir vėl apžiūrėti, ilgiau delsti priimti sprendimą, ką rinktis, nes rinktis yra iš ko,“ – teigia jis.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Remigijus Pleteras
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Remigijus Pleteras

Pasak vadovo, šiuo metu yra pirkėjo metas, o tai reiškia vieną – išaugusią konkurenciją. „Dėl to vystytojai turi smarkiau sukti galvas, kaip pirkėją patraukti į savo pusę“, – mano R.Pleteras. Eksperto teigimu, pastaraisiais metais keitėsi pirkėjo poreikiai, norima naujovių, prašoma daugiau nei „dėžutės“ su betoninėmis sienomis.

NT ekspertas Mantas Mikočiūnas, kalbėdamas su 15min, antrina, kad pirkėjai neateina ir nesako: „Mums reikia baseino arba padarykite visą apdailą ir palikite mums čia viską taip, kad tik šlepetes galėtume atsinešti.“

„Tad vystytojai šiandien turi būti kūrybiškesni ir sugalvoti dalykus, kurie patiks pirkėjui. Dabar yra tas laikas, kai reikia būti kūrybingiems. Vystytojai šiandien siūlo visą apdailą, bet statybininkai visą apdailą supranta, kaip „sienos, lubos, grindys, santechnika“, o pirkėjas – kaip „ir šakutės, ir pagalvė“. Todėl reikia apgalvoti „nuo-iki“. Pirkėjas šiandien yra tinginys, nenorintis nieko daryti pats“, – į vatą nevynioja M.Mikočiūnas.

Tad kaip patraukti tokių pirkėjų dėmesį? Kas jiems šiandien svarbu?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis