03 14

„Ruošiatės pas Dievulį? Paskambinkite, paimsime jūsų turtą“: gyventojai suglumo pašto dėžutėse radę keistą skelbimą

Dalis alytiškių pašto dėžutėse rado neįprastų skrajučių su klausimu: „Jau greitai pas Dievulį?“. Toliau jose nurodoma, kad nenorintys savo nekilnojamojo turto (NT) palikti valstybei, gali kreiptis nurodytu numeriu. Nors kai kurie tokių pasiūlymų sulaukę senjorai kaip reikiant nusigando, paaiškėjo, kad šias skrajutes dalija vietinis NT brokeris. „Infantilus, kvailas ir neįžvalgus“, – taip šį brokerio žingsnį įvertino laisvai samdomas prekių ženklų strategas Vaidotas Valantiejus.
Skelbimas „Ruošiatės pas Dievulį?“
Skelbimas „Ruošiatės pas Dievulį?“ / 15min.lt koliažas

Gaunantys tokius lankstinukus dvejoja – tai juodas humoras, apgavystė ar rimtas pasiūlymas? O senoliai, į kuriuos ir orientuotas šis skelbimas, net ne juokais nusigąsta, baiminasi, kad ieškoma patiklių senolių, iš kurių galima pasipelnyti.

Į 15min kreipėsi Violeta, kurios mama gyvena Alytuje. Ji pasakojo, kad tokį lapelį jos mama rado pašto dėžutėje.

„Jau pas Dievulį siunčia, bjaurybės. Įdomu, ar visi kaimynai gavo, ar jie čia turi duomenis, kur kas gyvena. Ieško gal tokių, kurie negali apsiginti?“, – dukrai kalbėjo senyvo amžiaus alytiškė.

15min nuotr./Pasiūlymas „atiduoti turtą“
15min nuotr./Pasiūlymas „atiduoti turtą“

Moterį toks pasiūlymas išgąsdino, nes padarius vietinę kelių kaimynų „apklausą“ ji išsiaiškino, kad kiti tokio pasiūlymo negavo. Tiesa, po kelių dienų palei pašto dėžutes rasti dar keli besivoliojantys lapeliai su pasiūlymu „atiduoti savo butą, kad neliktų valstybei“.

„Ir net sutarties mokesčius sumokės, kokie geradariai!“ – ironizavo Violeta.

TAIP PAT SKAITYKITE: „Skubiai pirksiu butą jūsų name“: kodėl norintiems parduoti nereikėtų užkibti už tokio skelbimo?

Visgi kaip paaiškėjo, tai – rinkodaros triukas, kurį sumanė Dzūkijos sostinėje dirbantis brokeris.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis