Tau pavyks!: Arnoldas Švarcenegeris tapo naujuoju PARKSIDE kampanijos veidu

Arnoldas Švarcenegeris tampa naujuoju „Lidl“ prekės ženklo PARKSIDE veidu. „Tau pavyks!“ – tokiu šūkiu pasitinka reklamos kampanija, kurioje Arnoldas Švarcenegeris televizijos eteryje ir socialiniuose tinkluose dalijasi savo sėkmės paslaptimis
Tau pavyks!: Arnoldas Švarcenegeris tapo naujuoju PARKSIDE kampanijos veidu
Tau pavyks!: Arnoldas Švarcenegeris tapo naujuoju PARKSIDE kampanijos veidu

PARKSIDE sukurtame pasaulyje, kuriame viską galima pasidaryti pačiam, žiūrovai gali patirti legendines aktoriaus karjeros akimirkas. Arnoldas Švarcenegeris kalba PARKSIDE vardu. Jis įkvepia žmones imti buities reikalus į savo rankas, žadėdamas padėti jų kelyje į sėkmę. Visa kampanija pateikiama su humoro ir sveikos saviironijos prieskoniu.

Arnoldas Švarcenegeris ir PARKSIDE – puikus duetas. Christophas Pohlas, „Lidl International“ pirkimų vadovas sako, kad ilgamečio, stabilaus augimo dėka, prekinis ženklas PARKSIDE jau spėjo įkvėpti pirkėjus.

„Tą padarėme siūlydami aukštos kokybės ir nenugalimo kainos bei kokybės santykio produktus, kurie išsiskiria tiek savo didžiule pasiūla, tiek ir patraukliu dizainu. Kartu su Arnoldu Švarcenegeriu mes turime galimybę laimėti širdis tų, kurie įkūnija mūsų vertybes. PARKSIDE skatina „pasidaryk pats“ kultūrą ir tarsi stovi greta tų, kurie imasi tvarkyti bei spręsti reikalus patys. Mes norime įkvėpti pasitikėjimo, sakydami, kad jie tikrai tai gali padaryti. Arnoldas yra tas žmogus, kuris ima ir daro. Jis yra autentiškas, užsispyręs ir labai žemiškas. Mes didžiuojamės, kad jis yra PARKSIDE komandos dalis“, – sako Ch.Pohlas.

„Pasidaryk pats“ yra skirta visiems – tai yra PARKSIDE esmė. Šis prekės ženklas yra sukurtas tiems žmonėms, kurie mėgsta taisyti, statyti ar užsiimti sodo darbais. Tereikia pasiraitoti rankoves ir pirmyn. „Lidl“ parduotuvėse visoje Lietuvoje rasite itin platų prekių pasirinkimą: nuo įvairių įrankių, sodo prekių bei jiems skirtų priedų ir aksesuarų.

Arnoldui Švarcenegeriui įrankiai nėra svetimi. Jam yra tekę dirbti mūrininku, bet nereikia pamiršti, kad jis yra ir kūrėjas. PARKSIDE šūkis „Tau pavyks!“ – yra būtent mano požiūris. Privalai tikėti savimi, todėl aš ir esu PARKSIDE ambasadorius“, – sako aktorius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų