Vilniuje buto interjerą sukūrė dirbtinis intelektas: pamatykite, kaip viskas atrodo

Nekilnojamojo turto plėtros kompanija „Hanner“ Vilniuje įrengs pirmąjį butą Baltijos šalyse, kurio interjeras sukurtas pasitelkiant dirbtinį intelektą (DI). Išvysti ir įvertinti įdiegtus išmanius sprendimus bus galima jau 2024 m. II ketv., jį bus galima įsigyti, rašoma įmonės pranešime spaudai.
Hill City projektas
Hill City projektas / Įmonės nuotr.

„Savo statybų projektuose siekiame naudoti kuo daugiau inovacijų ir išmaniųjų technologijų. Dėl to atsiradus galimybei panaudoti dirbtinio intelekto įrankius kuriant būsto interjerą, drąsiai ėmėmės šio projekto. Rezultatas bus išties unikalus“, – sako „Hanner“ valdybos pirmininkas Arvydas Avulis.

Būsto interjerą, pasitelkęs DI įrankius, kūrė dirbtinio intelekto treneris Antanas Bernatonis. Jis suprojektavo penkių erdvių dizainus: virtuvei, svetainei, miegamajam, vonios kambariui ir balkonui.

„Dirbtinis intelektas žmogų, neturintį jokių žinių apie interjero dizainą, įgalina kurti. Per keletą akimirkų jis pasiūlo sprendimus, kuriuos įprastu būdu sukurti truktų gerokai ilgiau, o žmogui belieka tik pašalinti dėl sistemos netobulumo likusius trūkumus. Šie įrankiai kol kas tikrai nepakeis architektų ir interjero dizainerių, bet juos naudojant, darbo greitis, kokybė, klientų supratimas tikrai augs“, – kalba A.Bernatonis.

Pasak jo, DI sistemoms sunkiau sekėsi suprasti kambarių dydžius, išlaikyti proporcijas, funkcionaliai planuoti erdves – tai, kas profesionaliam interjero dizaineriui tėra darbo higiena.

Tačiau kartu specialistas pažymi, kad šis įrankis tobulėja itin greitai, jį įvaldyti verta ir interjero dizaineriams. Pasitelkus DI programas galima greičiau keisti jau sukurtą namų interjerą, jo stilistiką, įterpti naujų akcentų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis