„Gebėjimas derinti naujausias technologijas ir klasikinius gamybos metodus mums padėjo išsikovoti stiprią poziciją Lietuvoje ir įžengti į užsienio rinkas. Šią formulę norime taikyti ir ateityje: mums svarbu, kad būtume modernūs ir inovatyvūs ne tik gamybos procesuose, bet ir kuriant naujus produktus, jų pakuotes. Svarbu, ir kaip dirbame tarpusavyje, kaip giliname savo ekspertiškumą“, – sakė generalinis direktorius Česlovas Matulevičius.
Nuo 2006-ųjų metų bendrovė išplėtė savo eksporto geografiją. Dabar daugiau nei 80 Lietuvoje pagamintų gėrimų galima įsigyti trisdešimtyje pasaulio šalių. 2015 metais konkurencingoje Lenkijos rinkoje degtinė „Stumbras vodka“ iškopė į antrąją vietą tarp importuojamų garsių pasaulyje degtinių1.
Jubiliejų bendrovė pasitinka pristatydama naują limituoto leidimo gėrimą „Stumbras vodka“ 110. Į prekybos vietas jau iškeliavo 110 skirtingo dizaino proginių butelių, papuoštų gamtos motyvais. Iš viso bus pagaminta 110 tūkst. tokių gėrimo butelių.
10 „Stumbro“ pasiekimų per 2006 – 2016 m.
110 metų minintis „Stumbras“ inovacijų prasme didžiausią augimą pademonstravo per pastarąją dešimtmetį. Susipažinkite su 10 bendrovės pasiekimų per paskutinių 10 metų.
- Į gamybos bazę investuota apie 13 mln. EUR.
- Eksportas išplėstas į 30 pasaulio šalių.
- 2015 m. Lenkijoje „Stumbras vodka“ iškopė į antrąją vietą tarp importuojamų garsių pasaulyje degtinių.
- Po privatizacijos atnaujintas produktų portfelis.
- 80 proc. naujų produktų neša pelną.
- Kuriant naujus produktus ir auginant talentus, pradėta bendradarbiauti su inovacijų centrais ir mokslo institucijomis
- Atnaujintas „Stumbro“ prekės ženklas.
- Pelnyta daugybė pakuočių dizaino apdovanojimų.
- Iškovotos bei išlaikytos lyderio pozicijos pagrindinėse stipraus alkoholio kategorijose Lietuvoje.
- Duris atvėrė „Stumbro“ muziejus.
1Remiantis 2015 metų IWSR duomenimis.