15min įsigijo jaunimo renginių prekinį ženklą „Studfestas“

Žiniasklaidos bendrovė 15min įsigijo jaunimo karjeros renginių prekinį ženklą „Studfestas“, kuris pirmasis Lietuvoje pradėjo rengti ir išpopuliarino moksleivių karjeros festivalius. „Studfesto“ vadovas ir šio prekinio ženklo vystytojas Vytenis Utaras taip pat prisijungia prie 15min komandos ir imasi verslo plėtros projektų vadovo pareigų.
Ramūnas Šaučikovas
Ramūnas Šaučikovas / Martyno Ambrazo nuotr.

„Rinkoje stebime visus vertingus ir inovatyvius projektus. „Studfestas“– itin populiarus ir gerą reputaciją pelnęs ilgametis jaunimo karjeros planavimo festivalis, kasmet sutraukiantis tūkstančius moksleivių, pedagogų bendruomenę, verslus ir švietimo įstaigas. Mums pakeliui su tokiais drąsiais, šiuolaikiškais ir patikimais projektais, – sako 15min generalinis direktorius Ramūnas Šaučikovas. – Šis sprendimas atspindi mūsų ilgalaikę plėtros strategiją vystyti įvairių formatų renginius ir tai esame pasiruošę daryti tiek virtualioje erdvėje savo portale, tiek ir gyvai.“

Martynas Ambrazas nuotr./Ramūnas Šaučikovas
Martynas Ambrazas nuotr./Ramūnas Šaučikovas

Nuo 2015-ųjų kasmet rudenį rengiamas festivalis „Studfestas“ šiemet įvyks gruodžio pradžioje – jei COVID-19 protrūkis nerims, renginys vyks virtualioje erdvėje, o jei sąlygos leis – tūkstančiai moksleivių, kaip ir kasmet, vėl rinksis Kauno „Žalgirio“ arenoje.

Dešimtys pranešėjų – skirtingų sričių specialistų ir autoritetų – būsimiems studentams patars, kaip planuoti karjerą, pagal kokius kriterijus rinktis studijų kryptį ir ką daryti jau šiandien, tikintis būti sėkmingu ateityje. „Studfesto“ dalyviai gales bendrauti su aukštųjų mokyklų, verslo atstovais ir sėkmingą karjerą susikūrusiais žmonėmis.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Vytenis Utaras
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Vytenis Utaras

„Studfesto“ tikslas nuo pat projekto gyvavimo pradžios buvo padėti jaunam žmogui apsispręsti, ką veikti savo gyvenime, kaip pasirinkti, kai galimybių tiek daug. „Studfestas“ yra išskirtinis dėl to, jog mes renginyje dalinamės tikromis patirtimis, nepateikiame tiesmukų ir tik daliai tinkamų atsakymų – veikiau įduodame įrankius nuspręsti patiems, ką daryti su savo karjera“, – sako V.Utaras. – Dvigubai džiaugiuosi prisijungęs prie 15min komandos – šiame kolektyve augs tiek „Studfestas“, tiek ir aš.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų