Skirtingos patirtys, įžvalgos ir tendencijos
Konferencijos moderatorė Daiva Žeimytė-Bilienė sako, kad kiekvienos įmonės istorija yra pilna pamokų, todėl žurnalistė nuolat seka lietuviško verslo pulsą, atkreipia dėmesį į įvairius rinkodaros sumanymus ir įmonių sėkmės istorijas.
„Lietuva yra maža ir ribas turinti rinka, tačiau išradingas ir ambicingas verslas visada randa vietos augti ir idėjų, kurios įkvepia ryžtą. O sėkmės istorijos rodo, kad Lietuva gali būti net gera pakilimo aikštelė verslui, kuris savo idėjomis siekia užkariauti pasaulį. Tuo pat metu vietiniam verslui visada verta žinoti, ne tik kas vyksta šalia, bet ir kokie pokyčiai fiksuojami užsienio šalyse, nes dažnai įvairios permainos pirmiausia prasideda didelėse rinkose ir vėliau ateina į mažas“, – teigia D. Žeimytė-Bilienė.
Ji pastebi, kad norėdami parduoti daugiau vieni verslininkai aršiai konkuruoja ir stumdosi alkūnėmis, o antri renkasi kitokį kelią – bendradarbiauti, kartu ieškoti galimybių ir sprendimų. Renginio moderatorės D. Žeimytės-Bilienės teigimu, tai, kad į trečius metus vykstančią konferenciją Vilniuje susirenka šimtai gamintojų, ūkininkų, tiekėjų ir prekybininkų, rodo, jog norinčiųjų vienytis ir bendradarbiauti yra apstu.
Mokslo žiniomis pagrįsti patarimai
Šių metų Lietuvos gamintojų ir tiekėjų konferencijos pagrindinė tema – kaip dar labiau padidinti mūsų šalies gamintojų pardavimus, kad kuo didesnę dalį prekių lentynose sudarytų Lietuvos bendrovių produkcija. D. Žeimytė-Bilienė teigia, kad iš visos šalies į konferenciją atvykę svečiai gaus gerai parengtą, aktualią informaciją ir galės į pirkėjus pažvelgti ne tik iš verslo, bet ir iš mokslo perspektyvos. Viena iš konferencijos pranešėjų biochemijos mokslų daktarė Urtė Neniškytė atskleis, kas vyksta kiekvieno pirkėjo smegenyse, kai tenka priimti sprendimus, kokią įtaką pasirinkimams daro žmogaus biologiniai dėsniai ir galiausiai, kaip kelionė tarp parduotuvės lentynų atspindi pirkėjų asmenybę, prisiminimus ir įsitikinimus.
Konferenciją inicijuojančios „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė teigia, kad renginio programa atspindi didžiausius šių dienų verslo iššūkius – kiekvienas pranešimas praturtins dalyvius žiniomis ir patarimais. Taip pat numatytos diskusijos, kur ekspertai gyvai nagrinės aktualius klausimus, ieškos sprendimų ir dalysis įžvalgomis.
Nauji kontaktai virsta bendrais verslo projektais
„Konferenciją rengiame jau trečius metus iš eilės. Patirtis rodo, kad kiekvienais metais renginio metu užmezgama daug naudingų kontaktų, gimsta naujų idėjų ir bendrų projektų. Dalis svečių nė nenutuokia, kad galbūt „Litexpo“ rūmuose jų laukia nauja verslo idėja ar net naujas verslo partneris“, – sako V. Drulienė.
Nuolat bendraudama su gamintojų ir tiekėjų atstovais „Maximos“ komercijos vadovė žino, jog metas prieš Kalėdas yra intensyviausias visiems. „Kelios savaitės iki Kalėdų – pats geriausias laikas rasti greitų ir efektyvių idėjų, kurias galima bus pritaikyti dar čia pat ir pagerinti šventinės prekybos pardavimų rezultatus“, – įsitikinusi V. Drulienė. Pasak pašnekovės, semtis žinių ir tobulėti – niekada nevėlu, o svarbiausia, kad per konferenciją išgirstus vertingus patarimus ir patirtis galima iškart pritaikyti savo veikloje.
Daugiau sėkmingų lietuviško verslo istorijų ir vertingų profesionalų įžvalgų – gruodžio 4 d. įvyksiančioje „Lietuvos gamintojų ir tiekėjų konferencijoje 2019“, „Litexpo“ parodų rūmuose Vilniuje. Registruokitės portale www.lietuviskasverslas.lt ir stebėkite konferencijos transliaciją gyvai.