Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Ant mineralinio vandens etikečių – svarbi žinutė kraujo donorams

Nacionalinis kraujo centras (NKC) pradeda bendradarbiauti su mineralinio vandens „Vytautas“ gamintoju UAB „Birštono mineraliniai vandenys“. „Išgelbėk tris gyvybes“ – toks kilnus šūkis netrukus papuoš riboto leidimo mineralinio vandens „Vytautas“ etiketes. Tikimasi, jog ši akcija padės dar labiau atkreipti visuomenės dėmesį į kraujo donorystę ir parodyti, koks reikšmingas yra kiekvieno donoro indėlis gelbėjant kitų žmonių gyvybes.
Prie kraujo donorystės misijos jungiasi ir verslas
Prie kraujo donorystės misijos jungiasi ir verslas / Partnerio nuotr.

Kraujas sergantiesiems reikalingas kaip vanduo

Vienas kraujo donoras gali išgelbėti 3 žmonių gyvybes – būtent tai ir įkvėpė pagrindinę kampanijos žinutę, kuria, pasak laikinosios NKC vadovės Ignės Klangauskienės, tikimasi parodyti kraujo donorystės svarbą ir paskatinti vis daugiau žmonių tapti neatlygintinais kraujo donorais.

„Neatlygintinos kraujo donorystės idėja jau spėjo prigyti Lietuvoje, donorų gretos sparčiai didėja, tačiau kraujo poreikis, su kuriuo kasdien susiduria gydymo įstaigos, išlieka. Džiaugiamės, kad nuošalyje nelieka ir verslas, kuris jungiasi prie mūsų kasdienės misijos ir nuo šiol bendromis jėgomis didinsime visuomenės sąmoningumą. Tikimės, kad toks ėjimas pirmiausia paskatins naujus, dar niekada kraujo neaukojusius žmones, pasiryžti šiam kilniam žingsniui, o jau esamiems donorams primins, koks yra svarbus jų indėlis gelbėjant kitų gyvybes. Simboliška, tačiau kraujas sergantiesiems yra reikalingas kaip vanduo“, – mintimis dalijosi I.Klangauskienė.

Partnerio nuotr./NKC laikinoji vadovė I. Klangauskienė ir Birštono mineralinių vandenų atstovas pasirašė bendradarbiavimo sutartį
Partnerio nuotr./NKC laikinoji vadovė I. Klangauskienė ir Birštono mineralinių vandenų atstovas pasirašė bendradarbiavimo sutartį

Donorystės idėją skleis iš parduotuvių lentynų

NKC laikinosios vadovės teigimu, kampanijos idėją pasufleravo atlikta donorų apklausa apie mineralinio vandens gamintojo pasirinkimą ir parodytas socialiai atsakingas verslo požiūris į visuomenės sąmoningumo didinimą, kraujo donorų rato plėtimą.

Nuo šiol kiekvienas donoras šalia šokolado, hematogeno ir kitų skatinamųjų dovanėlių, gaunamų po kraujo paėmimo procedūros, visuomet gaus ir mineralinio vandens „Vytautas“ buteliuką, kuris padės atstatyti tinkamą skysčių kiekį, aprūpins organizmą aktyviaisiais mineralais. Tiesa, šie riboto leidimo buteliai netrukus bus prieinami ir prekybos centrų pirkėjams.

Partnerio nuotr./Riboto leidimo etiketė
Partnerio nuotr./Riboto leidimo etiketė

„Tikimės, kad jau šventiniu laikotarpiu buteliai su naujosiomis etiketėmis pasieks parduotuvių lentynas. Savo išskirtiniu įvaizdžiu jie tikrai nepraslys pro akis. Etiketėje atsiras raudona spalva, o joje ir akcijos šūkis „Išgelbėk tris gyvybes“. NKC duomenimis, vienas donoras gali padėti būtent tokiam kiekiui žmonių, tad norime prisidėti prie šios žinutės skleidimo. Galiausiai, „Vytauto“ aktyviųjų mineralų ištroškęs pirkėjas atsukdamas butelį tikrai pastebės, kad kamštelis ne mėlynas, kaip įprasta, o raudonas – ir tai yra dar vienas mūsų signalas dėmesiui į kraujo donorystę atkreipti“ – kalbėjo „Vytauto“ prekės ženklo vadovė Deiminta Noreikienė.

Numatoma, kad rinkoje naujomis etiketėmis papuoštas „Vytautas“ laikysis metus, o jei kraujo donorystės akcija bus sėkminga – ir ilgiau.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos