Auganti internetinės prekybos paklausa pastebima visose srityse – virtualiu būdu įsigyjamos ne tik visais laikais populiarios prekės, tokios kaip drabužiai, kosmetika ar elektronika, bet ir maisto, buities, sodininkystės prekės bei medicininės priemonės.
Nors karantino metu dalis transporto kompanijų sustabdė savo veiklą, yra ir tokių, kurios prisitaikė prie situacijos ir sėkmingai vykdo veiklą. Viena iš tokių įmonių – Baltijos šalyse veikianti siuntų persiuntimo platforma „PirkEU“, ir toliau nenutrūkstamai teikianti siuntų pristatymo paslaugas iš Vokietijos, Anglijos, Lenkijos, Prancūzijos bei itin stipriai infekcijos Covid-19 paveiktos Italijos.
„Karantino metu mums kaip niekad svarbu užtikrinti sklandų prekių pristatymą. Klientai užsisakinėja ne tik iš internetinių parduotuvių, tokių kaip „Amazon“, „Ebay“, „Lidl“, „Tesco“, bet ir iš internetinių vaistinių, kuriose užsako medicininių prekių ar kitų reikalingų nereceptinių preparatų, kurių neranda Lietuvoje“, – pasakoja „PirkEU“ platformos vadovas Tomas Bacys.
„PirkEU“ siuntų gabenimo paslauga suteikia galimybę užsisakyti prekes iš užsienio internetinių parduotuvių, kurios neteikia tiesioginio prekių pristatymo į Lietuvą, be to, leidžia klientui pirkinius iš skirtingų internetinių parduotuvių sujungti į vieną siuntą, taip supaprastinant ir atpiginant siuntimo procesą.
Platformos įkūrėjas T.Bacys pastebi, jog pastaruoju metu matomas žymus siuntų kiekio augimas. Klientai vis dažniau užsienio internetinėse parduotuvėse perka kasdieninio naudojimo prekes – buitinę chemiją, kosmetiką, sauskelnes, mišinukus ir kitas kūdikių prekes, automobilių detales, netgi ilgesnio galiojimo maisto produktus.
Šiomis dienomis, užsidarius valstybių sienoms ir sugriežtinus reikalavimus krovinių gabenimui, pasigirsta nuogąstavimai, kad prekių pristatymas iš užsienio gali sutrikti.
Taip pat žmonėms kyla nerimas dėl to, ar saugu užsisakinėti prekes iš viruso stipriai paveiktų regionų. Ir nors Pasaulio sveikatos organizacija nenurodo taikyti jokių prekybos ribojimų, daugelis prekių gabenimo įmonių ėmėsi įvairių saugumo priemonių.
Pasak T.Bacio, daugeliui Europos šalių įvedus griežtas karantino priemones, klientai pradėjo domėtis, ar siuntų gabenimas nėra sustabdytas, ar yra taikomi kokie nors ribojimai apsipirkimui užsienio internetinėse parduotuvėse.
„Natūralu, kad klientams kyla nerimas ir įvairios baimės. Tačiau svarbu suprasti, kad šiuo metu visos valstybės stengiasi užtikrinti sklandų prekių judėjimą, tad jokie ribojimai krovinių ir prekių gabenimui nėra taikomi. „PirkEU“ platforma siuntų gabenimo paslaugas ir toliau teikia be sutrikimų, visi mūsų sandėliai užsienio šalyse veikia, prekės iš įvairių užsienio parduotuvių taip pat sklandžiai pristatomos“, – situaciją apžvelgia T.Bacys.
Stengiantis prisitaikyti prie pasikeitusios kasdienybės, apsipirkimas internetu tampa ne tik būtinybe, bet viena iš daugelio prevencinių priemonių, leidžiančių išvengti kontakto su žmonėmis bei didesnio Covid-19 viruso plitimo.
Rūpinantis klientų ir darbuotojų saugumu, gaunamos siuntos „PirkEU“ dezinfekuojamos, taip pat atsiėmimo punktuose pereita prie bekontakčio siuntų atidavimo. „Šiandienos situacijoje svarbiausia yra saugumas, todėl siekiame užtikrinti siuntų atidavimą su kaip įmanoma minimaliu kontaktu. Už paslaugas atsiskaityti galima taip pat tik išankstiniu apmokėjimu“, – pabrėžia „PirkEU“ platformos vadovas T.Bacys.