Pasak portalo vadovo Simono Orkino, senasis logotipas jau buvo lyg išaugtas rūbas šiandieniniam Skelbiu.lt, kuris norint pirkti ar parduoti yra viena pagrindinių vietų lietuviškame internete.
S.Orkinas pastebi, kad imtis pokyčių paskatino ir besikeičiantys pirkėjų bei pardavėjų įpročiai. Vartotojai sparčiai migruoja į mobiliąsias platformas, vis labiau naudojasi Skelbiu.lt išmaniuosiuose telefonuose ir planšetiniuose kompiuteriuose. Skiriantis vartotojo sąsajoms, skiriasi ir reikalavimai grafikos elementams, taip pat ir logotipui, kuris nebėra tik paveikslėlis kairiajame viršutiniame svetainės kampe.
Per mėnesį Skelbiu.lt aplanko apie 700 tūkst. norinčių pirkti, parduoti ar pristatyti teikiamas paslaugas lankytojų – tai daugiau nei visi Vilniaus ir Klaipėdos gyventojai kartu sudėjus. Skelbiu.lt priklauso UAB „Diginet LT”, valdančiai ir kitus portalus Aruodas.lt, Autogidas.lt, CVbankas.lt, NTzemelapis.lt, Freeshop.lt.
Naujojo Skelbiu.lt videopristatymą galima peržiūrėti portalo viršuje, paspaudus nuorodą.