Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Atnaujinti „Maximos“ lojalumo programos pasiūlymai – pirkėjai ir vėl ras prekių „beveik už ačiū“ – vos už 1 centą

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ skelbia, kad keičiasi vienos populiariausių šalyje lojalumo kortelės „Ačiū“, kuria naudojasi daugiau nei 1,9 mln. klientų, naudos – jomis galės naudotis platesnis „Maximos“ klientų ratas. Esmine lojalumo kortelės nauda tampa ir jau nuo šiandien tinklo parduotuvėse visų pirkėjų laukia po pertraukos grįžusi akcija „Su AČIŪ beveik už AČIŪ“, kurios metu perkantys už 30 eurų ir daugiau su „Ačiū“ kortele kiekvieną savaitę vis kitą prekę galės įsigyti vos už 1 centą.
Atnaujinti „Maximos“ lojalumo programos pasiūlymai – pirkėjai ir vėl ras prekių „beveik už ačiū“ – vos už 1 centą
Atnaujinti „Maximos“ lojalumo programos pasiūlymai – pirkėjai ir vėl ras prekių „beveik už ačiū“ – vos už 1 centą / „Maxima“ nuotr.

„Maxima“ taip pat informuoja, kad keičiantis lojalumo kortelės naudoms ir išplėtus galimybę jomis naudotis didesniam pirkėjų ratui, pamažu nustos veikti specializuoti „Ačiū“ klubai, išskyrus „Mažylių“, nebeliks asmeninių pasiūlymų pagal apsipirkimo istoriją bei gimtadienio pasiūlymų. Taip pat prekybos tinklas primena apie galimybę kaupti „Maximos“ pinigus bei jais padengti iki 99 proc. apsipirkimo sumos.

„Su AČIŪ beveik už AČIŪ“ – lojaliems pirkėjams galimybė įsigyti prekę tik už 1 centą

„Ačiū“ lojalumo kortelė yra tiek padėka, tiek išskirtinių naudų garantas bei reali galimybė sutaupyti ištikimiems mūsų klientams, kurie nuolat ateina apsipirkti į „Maximos“ parduotuves – kiekvieną dieną su „Ačiū“ kortele apsiperka apie 300 tūkst. mūsų lojalių pirkėjų. Tai mus įpareigoja nuolat peržiūrėti kortelės teikiamas naudas, atnaujinti nuolaidų ir kitų pasiūlymų sistemą bei užtikrinti, kad tos naudos pasiektų kuo daugiau mūsų pirkėjų“, – sako prekybos tinklo „Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių reikalų departamento vadovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.

Naujus metus prekybos tinklas pradeda džiugia žinia – po pertraukos į parduotuves sugrįžta pirkėjų itin pamėgta akcija „Su AČIŪ beveik už AČIŪ“, kuria galės pasinaudoti apie 300 tūkst. su „Ačiū“ kortele kasdien apsiperkančių klientų. Pirmąkart šis akcijos formatas dienos šviesą išvydo dar 2021 metais, o vėliau buvo taikytas naujų arba atnaujintų parduotuvių atidarymo proga.

„Maxima“ nuotr./Atnaujinti „Maximos“ lojalumo programos pasiūlymai leis sutaupyti didesniam pirkėjų ratui – ir vėl ras prekių „beveik už ačiū“ – vos už 1 centą
„Maxima“ nuotr./Atnaujinti „Maximos“ lojalumo programos pasiūlymai leis sutaupyti didesniam pirkėjų ratui – ir vėl ras prekių „beveik už ačiū“ – vos už 1 centą

„Gyvenime yra įvairių „ačiū“ – vieni nuoširdūs, kiti ironiški, o treti suteikia naudos. Pastarasis yra apie šią, su nauja jėga sugrįžtančią akciją dar didesniam mūsų pirkėjų ratui, kurios metu kiekvieną savaitę perkantys už 30 eurų ir daugiau su „Ačiū“ kortele galės įsigyti vis kitą žinomo ir pamėgto prekės ženklo prekę „beveik už ačiū“ – vos už 1 centą. Dar prieš porą metų ši akcija sulaukė stulbinamos sėkmės – klientai, išpildę akcijos sąlygas, mielai įsidėdavo į krepšelį ir prekę už centą – per nepilnus metus „beveik už ačiū“ buvo išdalinta apie 6 mln. akcijos prekių“, – skaičiuoja I.Trakimaitė-Šeškuvienė.

Sugrįžimo proga, visą šią savaitę vos už 1 centą „Maximose“ galima įsigyti pirkėjų itin pamėgto 900 ml „Obelių“ rapsų aliejaus. Akcijos prekių skaičius ribotas.

Toliau veiks ilgametis „Mažylių“ klubas, bet neliks kitų specializuotų klubų ir asmeninių pasiūlymų

Sugrąžinus pirkėjų pasiilgtą akciją „Su AČIŪ beveik už AČIŪ“, kuri tampa lojalumo programos ašimi ir kuria galės pasinaudoti apie 300 tūkst. su „Ačiū“ kortele kasdien apsiperkančių pirkėjų, prekybos tinklas praneša apie lojalumo klubų pokyčius. Jau kurį laiką stebint mažėjantį specializuotų lojalumo klubų aktualumą, pamažu nustos veikti „Studentų“, „Sūrių“, „Sodo ir daržo“, „Žuvies mėgėjų“ ir „Ant grotelių“ klubai – jie veiks iki sausio 15 d., „Šeimos klubas“ veiks iki sausio 31 d., „Augintinių“ klubas veiks iki balandžio 3 d.

„Pirkėjams, kurie buvo šių klubų nariai, nereikėtų nusiminti, nes savo pamėgtoms prekėms ir toliau mūsų parduotuvėse ras patrauklių nuolaidų, kurias suteikiame kassavaitiniame savo leidinyje“, – priduria I.Trakimaitė-Šeškuvienė.

Prekybos tinklo atstovė pažymi, kad ir toliau veiks 12 metų gyvuojantis „Mažylių“ klubas.

„Tai populiarusis, vaikus auginančių pirkėjų plačiai naudojamas mūsų klubas, kurio daugiau nei 130 tūkst. narių kūdikių sauskelnes, vaikiškus drabužius, kūdikių maistą ir kitas mėgstamas prekes įsigyja mažesnėmis kainomis. „Mažylių“ klubo nariai ir toliau galės naudotis tik jiems skirtais pasiūlymais ir ilgalaikėmis nuolaidomis, taip pat gauti aktualios informacijos bei patarimų“, – vardija I.Trakimaitė-Šeškuvienė.

Prekybos tinkle atnaujinus lojalumo kortelės naudų sistemą, nuo kovo mėnesio taip pat nustos veikti pagal asmeninę apsipirkimo istoriją formuojami asmeniniai pasiūlymai bei pirkėjų gimtadienio akcijos, kurias lojalumo programos nariai gaudavo likus 10 dienų iki gimimo dienos.

Kas mėnesį lojaliems pirkėjams sugrįžta apie 1,8 mln. „Maximos“ pinigų

Prekybos tinklas primena, kad „Ačiū“ kortelė ne tik užtikrina išskirtines naudas lojaliems pirkėjams, bet ir leidžia kaupti „Maximos“ pinigus, kuriais galima padengti iki 99 proc. apsipirkimo sumos.

„Apsipirkimo metu naudojant „Ačiū“ kortelę, kiekvienąkart yra sukaupiamas 1 proc. nuo pirkinių sumos. Dar daugiau – net 5 proc. – kaupiami visą mėnesį nuo įkurtuvių apsiperkant naujai atidarytose „Maximos“ parduotuvėse“, – primena „Maximos“ atstovė.

Kas mėnesį „Ačiū“ kortelių turėtojams yra pervedama apie 1,8 mln. eurų vertės „Maximos“ pinigų. Sukauptų pinigų likutį paprasta stebėti tiek asmeninėje „Ačiū“ paskyroje, tiek ir mobiliojoje „Maximos“ programėlėje, kurioje kartu pateikiamos ir nuolaidos bei pasiūlymai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?