Barų dilema: prarasti klientą ar padaryti gerą darbą?

Turbūt daugeliui teko matyti įkaušusį žmogų bare, besiveržiantį sėsti prie automobilio vairo. Sutikime, vaizdas ne iš maloniųjų. Ką tokiu atveju daryti barmenams ar barų savininkams? Ar įmanoma išvengti konfliktinių situacijų?
Viskas „nekalta“, tačiau už įdomų pokalbį turistas paprastai užsimoka su kaupu
Baras / 123rf.com
Temos: 1 „Uber“

Savo istorija dalinasi Lietuvos barų ir kavinių asociacijos prezidentas Raimondas Pranka.

VIDEO: Barų dilema: prarasti klientą ar padaryti gerą darbą?

Bars Against Drunk Driving (BADD) – tai „Uber” ir Lietuvos barų ir kavinių asociacijos kampanija, kuria siekiama priminti žmonėms nesėsti prie vairo išgėrus. Visą mėnesį truksiančios kampanijos metu „Uber” kartu su 20 populiariausių Vilniaus barų dalinsis istorijomis iš naktinio sostinės gyvenimo bei skatins žmones nevairuoti išgėrus. Iniciatyvą palaiko Vilniaus miesto savivaldybė ir Policijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų