Birštono „Royal SPA Residence“ svečius pasitinka su naujais kambariais

Vienas didžiausių Birštono kurorto viešbučių „Royal SPA Residence“ atidarė 18 naujų kambarių. Tai pirmasis plėtros etapas, besiruošiant tapti tarptautinio viešbučių tinklo „AccorHotels“ dalimi. Šiuo metu yra visapusiškai atnaujinti „Royal SPA Residence“ ketvirtojo aukšto kambariai.
Birštono „Royal SPA Residence“ svečius pasitinka su naujais kambariais
Birštono „Royal SPA Residence“ svečius pasitinka su naujais kambariais / Partnerio nuotr.

„Svečiai gali mėgautis šiuolaikiškais, moderniais, erdviais ir šviesiais kambariais“, – kalba Rimantas Šimkevičius, „Royal SPA Residence“ vadovas. – Palengva bus atnaujinti ir modernizuoti visi viešbučio kambariai, įrengtos erdvesnės konferencijų salės, pastatytas naujas sveikatingumo kompleksas su baseinais ir SPA erdvėmis“.

Šiandieninį restoraną po metų papildys unikali „Accor“ tinklo išvystyta ir užpatentuota „WineStone“ koncepcijos vyninė, o šio sezono naujiena – jauki "Grill terasa", talpinanti net 100 žmonių.

„Keičiasi ir auga žmonių lūkesčiai, poreikiai. Tapdami tarptautinio tinklo dalimi atsinaujiname ir išplečiame savo paslaugų spektrą – svečiams pasiūlysime ir visavertį poilsį gamtos apsuptyje, ir modernesnį bei šiuolaikiškesnį interjerą. Be to, naujųjų kambarių dydis iš tiesų įspūdingas, jie siekia net 30 kv. metrų, o tokia erdve dažniausiai negali pasigirti kitų viešbučių standartiniai kambariai“, – išskirtinumą pabrėžia R. Šimkevičius.

Partnerio nuotr./„STANDARD Plus“
Partnerio nuotr./„STANDARD Plus“

https://ssl.gstatic.com/ui/v1/icons/mail/images/cleardot.gifSu nauju pavadinimu

Įgyvendinus užsibrėžtus modernizacijos etapus, šis Birštono viešbutis taps „Mercure“, puikiai žinomo viešbučių prekės ženklo Europoje dalimi. Pasikeis ir viešbučio pavadinimas – nuo 2019 m. „Royal SPA Residence“ taps „Mercure Birštonas Royal SPA Hotel“. Tai bus pirmasis tarptautinis viešbučių tinklas Birštono kurorte.

„Šiuo metu vykstantys viešbučio modernizavimo etapai – abiejų pusių bendradarbiavimo pradžia. Savo ruožtu, įgyvendinus plėtrą, „Mercure Birštonas“ taps vienu iš lyderių šiame kurorte. Tai bus patraukli vieta ir lietuviams, ir užsienio svečiams, keliaujantiems laisvalaikio, sveikatingumo ar verslo tikslais. Konferencijų, mokymų organizavimui taip pat bus skiriamas nemenkas dėmesys.“ – pabrėžia Ireneusz Wegłowski, „Orbis“, kuris regione atstovauja savo akcininkę „AccorHotels“ ir jos prekės ženklus 16-oje Vidurio ir Rytų Europos šalių, valdybos viceprezidentas.

Pušynų apsuptame Birštono „Royal SPA Residence“ šiuo metu yra 130 kambarių, veikia jaukus restoranas ir baras, kuriame yra specialių patiekalų sveikos gyvensenos propaguotojams, SPA centras, baseino, sukūrinių vonių ir pirčių kompleksas, laisvalaikio erdvė – biliardas, stalo tenisas, moderni kino salė, žiemos sodas bei konferencijų centras. Aktyvaus sporto mėgėjų laukia dviračiai ir šiaurietiško ėjimo lazdos.

Mineraliniais vandenimis ir vaizdingomis Nemuno kilpomis garsėjančiame Birštono kurorte pernai turistų srautas šoktelėjo net 55%. Tokiu šuoliu negalėjo pasigirti nė vienas Lietuvos kurortas.

Kaip fiksuoja statistikai, iš viso Birštone 2017 m. ilsėjosi beveik 110.000 žmonių, tai 39.000 daugiau nei 2016 m.

Nors turistų skaičiumi tarp Lietuvos kurortų ir toliau pirmauja Druskininkai, pernai sulaukę 330.000 svečių, pagal augimo tempus užtikrintai lyderiauja Birštonas. Palyginimui, Palangoje svečių skaičius pernai augo kiek daugiau nei dešimtadaliu – 11,7%, Neringoje – 4,3%, Druskininkuose turistų prieaugis tebuvo simbolinis ir siekė 0,6%.

Didžiąją dalį – apie 90% – Birštono kurorto svečių pernai sudarė Lietuvos gyventojai, likusius 10% – užsieniečiai, daugiausia iš Vokietijos, Latvijos ir Rusijos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų