Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Dar daugiau duonos kasdieninės! „Lidl“ iki 15 proc. mažina kainas duonos gaminiams

Savo šviežiais kepiniais ir duona garsėjantis prekybos tinklas „Lidl“ pirkėjams šventinę dieną turi gerų naujienų. Nuo gegužės 1 d. „Lidl“ raikys ne tik kasdienę duoną, bet ir jos kainas. Net 11 privataus prekės ženklo „Mano duona“ kepinių ir duonos gaminių visose „Lidl“ parduotuvėse nuo šiol kainuos net iki 15 proc. pigiau.
Lidl Lietuva
Lidl Lietuva / Lidl Lietuva nuotr.

Garsi lietuvių patarlė byloja: „Ieškok kaip duonos ir rasi“. Tačiau nuo šio pirmadienio „Lidl“ pirkėjams nereikės ieškoti nieko – tik dairytis mažų privataus prekės ženklo „Mano duona“ gaminių. Nuo kasdienio stalo ir tradicinio pirkinių krepšelio neatsiejama šviesia ir tamsia duona dabar bus galima mėgautis, išleidžiant mažiau.

Atriekėme kasdienes kainas

Labiausiai, net 15 proc., pinga pirkėjų itin pamėgta, privataus prekės ženklo, raikyta, šviesi „Palangos“ duona. Ji nuo šiol vietoje 1,29 Eur kainuos tik 1,09 Eur (800 g. kepalas). Nuo jos neatsilieka ir pirkėjų mėgiama duona su saulėgrąžomis, kurios 500 g kepalą tiesiai iš šviežių kepinių skyriaus nuo pirmadienio bus galima įsigyti už 1,49 Eur. Anksčiau ji kainavo 1,65 Eur.

Taip pat pinga ir duonos, puikiai tinkančios sumuštiniams: šviesi duona, kainavusi 1,25 Eur, dabar kainuos 1,15 Eur. Tokia pačia maža kaina galės pasidžiaugti ir šviesios duonos, skirtos skrudinimui, mėgėjai. Duonų su priedais mėgėjai galės dažniau rinktis sumuštinių duoną su moliūgų sėklomis, kurios kaina mažėja iki 1,49 Eur (500 g kepalas), o sotų pyragėlį su kumpiu ir sūriu pirkėjai galės įsigyti net su 14 proc. nuolaida vos už 0,59 Eur.

Lidl Lietuva nuotr./LIDL duonos kainos
Lidl Lietuva nuotr./LIDL duonos kainos

Tęsia kasdienių maisto produktų kainų mažinimą

Į rinkos ir pirkėjų pokyčius aktyviai reaguojantis prekybos tinklas vasarį net iki 25 proc. mažino „Pilos“ sviesto kainas, vėliau mažėjo „Skonio ženklo“ šviežios vištienos kainos. Kovą buvo mažinamos visų rūšių „Pilos“ grietinės bei „Alesto“ pistacijų riešutų kainos. Dar šio mėnesio pradžioje pirkėjai buvo pradžiuginti net iki 15 proc. pigesniais kepiniais. Daugiau nei trečdaliu pigo dalis kavos ir kavos gėrimų.

Kaip teigia „Lidl Lietuva“ pirkimų tarnybos vadovė Ilona Čiužienė, po didelio grūdų kainų kilimo pastarąjį pusmetį šiuo metu jų kainos stabilizavosi. „Lidl Lietuva“ komanda stengiasi greitai reaguoti į tokį pasikeitimą ir iš karto mažinti reguliarias produktų kainas pirkėjų naudai.

„Duona – nuo mūsų kasdienio raciono neatsiejamas produktas, su kuriuo dažnai tiek pradedame, tiek užbaigiame savo dieną. Mūsų privatūs prekės ženklai, kaip „Mano duona“, padeda greitai reaguoti į rinkoje mažėjančias kainas ir pirkėjų lūkesčius kasdien įsigyti geros kainos ir kokybės produktų. Be to, net 80 proc. mūsų duonos produkcijos pagamina Lietuvoje. Tą pirkėjai irgi vertina“, – komentuoja pirkimų tarnybos vadovė I.Čiužienė.

Įvertinta prikėjų ir nepriklausomos agentūros

„Lidl Lietuva“ duona, bandelės ir kiti kepiniai yra itin mėgstami pirkėjų, tą patvirtina ir vasarį pelnyti „Best Buy Award” medaliai, vienas jų – būtent šviežių kepinių kategorijoje. „Best Buy Award“ apdovanojimus už geriausią kainos ir kokybės santykį, remiantis visuomenės nuomonės tyrimu, suteikia tarptautinė nepriklausoma Šveicarijos agentūra „Icertias”.

Pirkėjų pamėgtus duonos gaminius patraukliomis, žemomis kainomis nuo pirmadienio bus galima rasti 69 „Lidl“ parduotuvės 26-uose šalies miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje, Plungėje, Palangoje, Elektrėnuose, Visagine, Šilutėje, Radviliškyje, Vilkaviškyje, Druskininkuose, Rokiškyje, Kaišiadoryse ir Nemenčinėje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?