Daugiausiai sutaupo planuojantys: „Lidl“ – pigiausias pasirinkimas apsiperkant savaitei

Kad pirkinių ir kasdienių išlaidų planavimas – tiesiausias kelias, norint sutaupyti ir protingai valdyti savo biudžetą, jau nesiginčija niekas. Tačiau tam reikia nemažai valios ir disciplinos. Vis dėlto, liepos 10–19 d. rinkos tyrimų bendrovės „Norstat” atliktos reprezentatyvios apklausos rezultatai rodo, kad norint sutaupyti, kartais pakanka tiesiog pasirinkti tinkamą prekybos tinklą.
Lidl Lietuva Rinkodaros departamento vadovė Kristina Mažeikytė
Lidl Lietuva Rinkodaros departamento vadovė Kristina Mažeikytė / Lidl Lietuva nuotr.

Apklausa rodo, kad kas antras Lietuvos gyventojas „Lidl“ parduotuvėse randa mažiausia kainas. Taip pat gyventojai būtent šį prekybos tinklą renkasi, kai apsiperka savaitei ar dar ilgesniam laikui. Priežastis paprasta – palyginti su kitais prekybos tinklais, didžioji dalis apklaustųjų nurodo, jog gausesniems apsipirkimams užsukę būtent į „Lidl“, jie čia išleidžia mažiausiai.

Visada pigu ir kokybiška

„Anksčiau buvome įpratę girdėti patarimą, kad akcijos – pagrindinis ir kone vienintelis kelias, norint sumažinti išlaidas maistui ir kitoms prekėms. Dar ir dabar yra žmonių, kurie mėgsta jas sekti, apeiti skirtingas parduotuves, rinkti įvairius taškus ir stengtis įsigyti prekių kuo pigiau. Tačiau vis daugiau pirkėjų turi suprantamą lūkestį – apsipirkti pigiai bet kada užėję į parduotuvę, ir tą lūkestį mes siekiame išpildyti. Džiaugiuosi, kad daugiausiai pirkėjų pasisako, jog savaitės ar kitiems didesniems apsipirkimams pasirinkę „Lidl“, jie išleidžia mažiausiai“, – sako „Lidl Lietuva“ rinkodaros departamento vadovė Kristina Mažeikytė.

Patogus specialių akcijų ir leidinių sekimas tiesiog telefone gerokai supaprastina didesnio savaitinio apsipirkimo planavimą mėgstantiems tai daryti pirkėjams. „Lidl Plus“ mobiliojoje programėlėje galima rasti visus savaitinius elektroninius kainų leidinius bei specialius pasiūlymus. Pagal tai norintys sutaupyti gali susidaryti savo pirkinių sąrašą ir tuomet su juo keliauti apsipirkti. Kai jau iš anksto peržvelgtos akcijos ir suplanuoti pirkiniai – parduotuvėje mažiau pagundų išleisti daugiau.

Lidl Lietuva nuotr./Kainų mažinimo darbai
Lidl Lietuva nuotr./Kainų mažinimo darbai

Jeigu tik pratinatės šį maisto planavimo ir taupaus apsipirkimo būdą – įkvėpimo rasite toje pačioje programėlėje arba bendrovės svetainėje čia, pasižvalgę po receptų skyrelį. Tuomet beliks išsirinkti norimus savaitės patiekalus, peržvelgti šaldytuvo ir spintelių turinį bei susirašyti, kokių produktų trūksta. Viską greitai bei patogiai galėsite įsigyti vieno apsipirkimo metu ir visą savaitę nereikės sukti galvos dėl to, ką gaminti.

Anot K. Mažeikytės, „Lidl“ savo kainodarą formuoja, išlaikydami aukštą produktų kokybės kartelę, todėl visada galite būti ramūs, kad „Lidl“ parduotuvėse apsipirksite pigiai ir racionaliai. Tai galioja tiek planuojantiems pirkėjams, tiek tiems, kurie linkę apsipirkti spontaniškai.

„Pirkėjams galime pasiūlyti ne tik žemos kainos, bet ir aukštos kokybės produkciją – tai leidžia mūsų privatūs prekių ženklai, kurie sudaro net 90 proc. „Lidl“ asortimento. Tai padeda pirkėjams rasti mažos kainos prekių kiekvieną kartą atėjus apsipirkti. Nesvarbu, ar tai didysis savaitės apsipirkimas, ar trumpas užbėgimas į parduotuvę užkandžių iškylai ar papildant šviežių daržovių, vaisių, mėsos, pieno produktų atsargas“, – „Lidl“ privalumus pirkėjams vardija K. Mažeikytė.

Kai nori sutaupyti – tik į „Lidl“

Apklausa rodo, kad kone pusė respondentų renkasi „Lidl“, kai nori apsipirkti pigiausiai. Antroje vietoje esantis prekybos tinklas kaip pigiausia vieta apsipirkti yra vertinamas 30 proc. gyventojų, o trečioje vietoje – vos 5 proc. apklaustųjų.

Pasak „Lidl Lietuva“ atstovės, tokie apklausos rezultatai džiugina, yra įvertinimas visai komandai ir įrodo, jog pasirinktas kainų mažinimo kelias – teisingas.

„Mus vertina, nes turime ką pasiūlyti skirtingiems pirkėjams. Tiek akcijų medžiotojams, kurie pas mus randa ypatingų „Superinių“, „Superšeštadienio“, „Supertrečiadienio“, prekių už 1 centą už tam tikrą išleistą sumą kartu su „Lidl Plus“ programėle ir kitų pasiūlymų. Tiek tiems, kurie nenori sukti galvos dėl kasdienių pirkinių ir tiesiog gali įsigyti pigių, kokybiškų prekių. Šią vasarą ne kartą teko girdėti ir tokią frazę, kad žmonės net rečiau lankosi turguje, nes mūsų parduotuvėse randa gausų šviežių vaisių, uogų, daržovių asortimentą. Taip pat turime ir įvairios Lietuvos ūkininkų produkcijos, kurią taip vertina ir mėgsta mūsų pirkėjai“, – prideda „Lidl Lietuva“ rinkodaros departamento vadovė K.Mažeikytė.

Šiuo metu „Lidl“ parduotuvėse iš viso yra apie 700 Lietuvoje gaminamų skirtingų produktų, dalis kurių pažymėti privačia etikete. Iš viso privatūs prekių ženklai sudaro kone 90 proc. „Lidl“ asortimento. Tai – ir įvairūs maisto produktai, ir prekės namų ruošai, vaikams ar laisvalaikiui bei daugybė kitų aukštos kokybės prekių.

Lietuvoje veikia 69 „Lidl“ parduotuvės 26-iuose šalies miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje, Plungėje, Palangoje, Elektrėnuose, Visagine, Šilutėje, Radviliškyje, Vilkaviškyje, Druskininkuose, Rokiškyje, Kaišiadoryse ir Nemenčinėje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų