Įdiegus Cherry TEAM sistemą, „Hesburger“ sėkmingai automatizavo ir optimizavo darbuotojų grafikų sudarymą bei dokumentų valdymą visuose 62-uose restoranuose Lietuvoje. Kaip teigia „Hesburger“ Plėtros ir marketingo direktorė Ieva Salmela, šis sprendimas leido optimizuoti procesus bei svariai prisidėjo prie bendrovės skaitmeninės transformacijos.
„Esame labai patenkinti bendradarbiavimu su Cherry TEAM. Jų sukurta sistema ne tik taupo laiką, bet ir suteikia daugiau skaidrumo bei efektyvumo darbuotojų valdyme. Investicijos į šias technologijas yra strategiškai svarbi sritis mūsų įmonei siekiant išlikti konkurencingai“, – sako I.Salmela.
Cherry TEAM vadovas Gytis Paulavičius džiaugiasi, kad sistema buvo sėkmingai įdiegta ir pritaikyta tokio dydžio bendrovei: „Tai yra projektas, kuriam skyrėme daug laiko ir resursų, kadangi norėjome sistemą pritaikyti „Hesburger“ poreikiams ir mums tai labai gerai pavyko. Tiek mūsų, tiek „Hesburger“ komandos valandų valandas aptarinėjo tam tikras funkcijas, kurias patobulinus restoranų vadovai sutaupo laiko planuodami darbo grafikus. Labai džiaugiamės, kad dirbdami su savo klientu ne tik padėjome jiems, bet ir patobulinome savo sistemą.“
Investicijos į skaitmeninę transformaciją
Pastaraisiais metais vis daugiau įmonių Lietuvoje ir visame pasaulyje investuoja į skaitmeninę transformaciją, siekdamos optimizuoti savo veiklą, didinti efektyvumą ir gerinti klientų aptarnavimą. Technologijų diegimas leidžia verslams automatizuoti procesus, sumažinti sąnaudas ir greičiau prisitaikyti prie rinkos pokyčių. „Hesburger“ bendradarbiavimas su Cherry TEAM yra puikus pavyzdys, kaip tradiciniai verslai integruoja naujausias technologijas, kad spręstų iššūkius ir pagerintų veiklos rezultatus.
Cherry TEAM sukūrė verslo valdymo sistemą, kuri padeda įmonėms lengviau valdyti darbo laiko planavimą, registravimą ir gauti apskaitos dokumentus. Bendrovės vadovas Gytis Paulavičius teigia, kad idėja sukurti tokią sistemą kilo natūraliai, matant, su kokiomis problemomis susiduria verslas.
„Jau ne vienerius metus esu versle ir matau, su kokiais iššūkiais susiduria įmonės, darbuotojai ir administracija. Gyvename laikais, kai technologijos leidžia išmaniai valdyti daugelį procesų ir juos atlikti efektyviau bei greičiau. Todėl nusprendėme sukurti verslo valdymo sistemą, kuri būtų galingas įrankis įmonėms“, – sako G.Paulavičius.
Kaip IT sprendimai sprendžia verslo problemas
Naujoji Cherry TEAM sistema apima HR modulius, kurie leidžia įmonėms efektyviau organizuoti savo veiklą. Tai leidžia valdyti darbo grafikus, o darbuotojai gali matyti savo darbo laiką, sukauptas atostogas ir pateikti prašymus dėl neatvykimo. Tai suteikia daugiau skaidrumo ir palengvina apskaitininko darbą. Personalo valdymo sistema padeda stebėti darbuotojų darbo sutartis, jų priedus, atlyginimų pokyčius, santykių su darbdaviu dinamiką nuo priėmimo į darbą iki atleidimo. Dokumentų valdymo sistema leidžia administracijai lengviau gauti prašymus iš darbuotojų, patvirtinti prašymus bei gauti ataskaitas. Projektų valdymo sistema suteikia galimybę skirstyti darbuotojus tarp skirtingų lokacijų, sekti darbus ir užtikrinti sėkmingą projektų eigą.
Naudojantis mūsų personalo valdymo sistema suplanuoti darbo grafikus galima per kur kas trumpesnį laiką.
„Noriu pabrėžti, kad darbdaviai skiria po kelias valandas per mėnesį darbo procesų valdymui ir klaidų taisymui, o naudojantis mūsų personalo valdymo sistema suplanuoti darbo grafikus galima per kur kas trumpesnį laiką. Sistema ne tik skaičiuoja, bet ir užtikrina darbo teisių laikymąsi. Apibendrindamas galiu pasakyti, kad mūsų sistema suteikia įmonėms galimybę sklandžiai organizuoti vidinius procesus. Tai – svarbi savybė šiuolaikiniam verslui greitai prisitaikant prie rinkos poreikių“, – sako G.Paulavičius.
„Hesburger“ investicija į ateitį
„Hesburger“ sprendimas įdiegti Cherry TEAM sukurtą sistemą atspindi įmonės siekį modernizuoti kasdienes operacijas ir gerinti darbdavio ir darbuotojo santykį. Restoranų vadovai dabar gali daug paprasčiau stebėti savo darbuotojų darbo laiką, priedus ir sutartis, taip pat – reaguoti į galimus pažeidimus. Sistema leidžia realiu laiku gauti svarbią informaciją, kuri padeda priimti greitą sprendimą. Be to, tai suteikia galimybę restoranų vadovams, turintiems kelias dešimtis darbuotojų, efektyviau planuoti išteklius.
Apie „Hesburger“ Lietuvoje
„Hesburger” – Suomijoje įsikūrusi šeimos bendrovė, kurios istorija prasidėjo prieš daugiau kaip 50 metų. Restoranų tinklas buvo įkurtas 1966 m., kai Naantali miestelyje buvo atidarytas grilio kioskas. Pirmasis „Hesburger“ restoranas duris atvėrė 1980 m. Turku mieste. Lietuvoje bendrovė veikia nuo 2007 m., šiuo metu 62-uose restoranuose dirba 930 žmonių.