Ją galima rasti ir perskaityti čia.
„Lietuva stovi ant naujo valstybingumo šimtmečio slenksčio. Tai puikus metas stabtelėti ir iš šalies pažvelgti į mūsų tautos tapatybę bei padiskutuoti – kokia kryptimi einame, kurdami šiandieninį savo identitetą. Juk kūryba yra žmogaus ekspresija ir tuo pačiu – tautos kultūros atspindys. Todėl labai įdomu pažvelgti į naująją Lietuvos kūrėjų kartą, turinčią laisvę kurti be apribojimų. Kokį Lietuvos veidą ir vertybes jie reprezentuoja? Ar vis dar jaučiamės pažeidžiami ir kopijuojame kitus, ar jau išdrįsome būti savimi ir parodyti savo unikalumą? O gal visgi esame tokie skirtingi, jog bendro lietuviško identiteto net ir nėra?“ – pasakoja šiemet identiteto temai dedikuoto leidinio idėjos autorė Živilė Diawara.
Atsakyti į šiuos klausimus ir yra pagrindinis antrojo „Created in Lithuania“ numerio tikslas. Taip pat įtraukti skaitytojus į diskusiją apie Lietuvos dizaino identitetą bei jo išskirtinumą pasauliniame kontekste.
Būtent tokie Lietuvoje sukurti dizaino prekės ženklai ir pristatomi šiame kokybiškame, išliekamąją vertę turinčiame leidinyje – komunikuojantys išskirtinę tapatybę. Skaitytojų antrajame „Created in Lithuania“ numeryje taip pat laukia įkvepiančios Lietuvos dizaino kūrėjų istorijos bei ekspertų Roberto Jusaičio, Ievos Zubavičiūtės, Victorios Dias, Aido Urbelio ir Karolinos Jakaitės įžvalgos apie Lietuvos simboliką, dizaino istoriją, išskirtinius lietuviško dizaino bruožus ir ženklodaros ateities tendencijas.
Daugiau informacijos – menų fabriko „Loftas“ svetainėje.