Dovanos, staigmenos, smagios atrakcijos – jų „Dormeo“ paruošė su kaupu! Nuo rugpjūčio 1-osios šventinė nuotaika juntama visose parduotuvėse, o penktadienį prekybos centre „Panorama“ startavusi fiesta dar tik įsibėgėja – iki pat metų pabaigos „Dormeo“ lepins vis naujais, ypatingais pasiūlymais.
„Paruošėme išties nemažai įvairių staigmenų. Taip norime atsidėkoti klientams už pasitikėjimą mumis visus 15 metų“, – sakė „Dormeo“ prekės ženklo vadovė Gintarė Šerpenskienė.
„Panoramoje“ penktadienį bei šeštadienį išties netrūko veiksmo: atvykę galėjo išbandyti ir iki šiol niekur nematytą pramogą – išsimaudyti minkštų, čiužiniuose naudojamų „Octaspring®“ spyruoklių baseine. Išdrįsę panerti neliko be prizų – kiekvienas dalyvis dalyvavo žaidime, kuriame buvo apdovanotas ir „Dormeo“ prekėmis, ir smagiais suvenyrais.
„Baseinas tapo tikru traukos objektu: vaikai tiesiog neišlipo iš baseino, daugelis norėjo savo rankomis pačiupinėti minkštas „Octaspring®“ spyruokles, susirinkusius viliojo ir prizų gausa – jų gausybę išdalinome jau pirmąją dieną. Tikimės, kad visi liko patenkinti, žmonės atrodė išties laimingi“, – sakė G.Šerpenskienė.
Čia veikė ir speciali erdvė vaikams, kurioje šie įsitaisę ant patogaus čiužinuko smagiai leido laiką užsiimdami įvairiais žaidimais. Dvi dienas trukusiame vakarėlyje veiklos netrūko ir jų tėveliams – renginyje nusifotografavę ir pasidalinę nuotrauka feisbuke dalyvavo specialiame žaidime.
Gimtadienio proga „Dormeo“ paruošė ypatingų pasiūlymų – visiems, perkantiems bet kurį „Dormeo“ čiužinį, bus taikoma 15 proc. nuolaida. Čiužiniams įprastai tokių akcijų nebūna, tačiau gimtadienis yra gimtadienis – praleisti tokią progą būtų tiesiog nuodėmė!
O ir kitiems produktams bus taikomos įvairios akcijos, todėl belieka suskubti ir nepraleisti progos įsigyti kitus geram miegui skirtus gaminius: išsirinkti patikusią pagalvę, antklodę, patalynės komplektą, atnaujinti miegamojo interjerą smagiomis detalėmis.
Šiandien „Dormeo“ asortimentas – itin platus, vien čiužinių čia daugiau nei 10 skirtingų rūšių, nors dar prieš gerą dešimtmetį pagrindinis jų tebuvo vienas – ortopedinis putų poliuretano čiužinys. Prekės ženklas kasmet auga, kasmet tobulėja, kasmet asortimentas papidomas bene šimtu naujų prekių. Ir visa tai – tik laimingų, patenkintų ir sveiką miegą mylinčių klientų deka, tik jie – didžiausias varikis nesustoti ir judėti pirmyn.
Kaip sako G.Šerpenskienė, „Dormeo“ atstovams svarbi žmonių nuomonė, jų poreikiai, todėl vienas svarbiausių prekės ženklo tikslų – pasiūlyti kokybiškus ir kiekvienam tinkančius gaminius. Sveikai, saldžiai ir patogiai miegoti nori visi, todėl jau 15 metų „Dormeo“ orientuojasi į kokybišką poilsį. Ne veltui ant „Dormeo“ šiandien miega daugiau nei 8 mln. patenkintų žmonių.
„Gimtadienį iliustruojame šūkiu „Kiekviena diena – tai gero miego dovana“. Juk kai kokybiškai išsimiegame, tai kiekviena kita diena mums – kaip dovana, esame energingi, pailsėję, galime daug visko nuveikti“, – kalbėjo G.Šerpenskienė kviesdama visus „Dormeo“ 15-ąjį gimtadienį švęsti kartu.