„Jau balandžio mėnesį pradėjome aktyvią kainų mažinimo kampaniją. Iš pradžių sumažinome 300 pirkėjų mėgstamų produktų įprastas kainas, o gegužę šį skaičių padidinome dvigubai ir šiuo metu galime pasiūlyti daugiau kaip 600 kasdienių maisto ir kitų prekių bene žemiausia kaina rinkoje“, – sako rinkodaros ir viešųjų ryšių vadovė Dalia Čenkienė.
Anot „Rimi“ atstovės, pavargę nuo kainų augimo lietuviai ieško stabilumo, tad bendrovė mažina ir reguliarias prekių kainas, o ne tik siūlo laikinas akcijas tik tam tikroms prekių grupėms: „Šiuo metu kainai jautrūs daugelis, tad siekiame pateisinti pirkėjų lūkesčius ir gerinti apsipirkimo patirtį, kad kiekvienas užėjęs į parduotuvę rastų jam tinkamą prekę už patrauklią kainą – ar tai studentas, ar šeima su dviem mažamečiais, ar senjoras. Be to, „Rimi“ kas savaitę taikome iki 3 000 įvairiausių akcijų, priklausomai nuo parduotuvės formato, asmeninių ir savaitgalio pasiūlymų. Taip pat siūlome „Super savaitgalio“ kuponą, skirtą „Mano Rimi“ lojalumo kortelės turėtojams.“
Šiuo metu Lietuvoje veikia 83 mažmeninės prekybos tinklo „Rimi“ parduotuvės bei e. parduotuvė „Rimi.lt“. Bendrovėje dirba beveik 3 300 darbuotojų. „Rimi Lietuva“ yra Švedijos mažmenininkui „ICA Gruppen“ priklausančios dukterinės įmonės „Rimi Baltic“ dalis. „ICA Gruppen“ – pirmaujanti mažmeninės prekybos kompanija Šiaurės regione, daugiausia dėmesio skirianti maistui ir sveikatai.
Daugiau su „Rimi“ projektu susijusių testų, straipsnių bei video turinio rasite čia.